A grandiózus promóció Magyarország mellett további 9 országban indul el, így több millió résztvevő kap esélyt arra, hogy megnyerje az egyedi élményt vagy egy vadonatúj Mercedes AMG A35-tel gazdagodjon, vagy hazavigye az 1000 értékes nyeremény – okostelefonok, dzsekik, cipők - egyikét.
A játék február 17-től április 13-áig tart, melynek során az energiaitalt gyártó cég legnépszerűbb termékei limitált kiadású csomagolásban kerülnek fel a boltok polcaira, amelyeken Michele Morrone ikonikus tetoválásai is megjelennek, így a rajongók egyedi dizájnnal ellátott dobozokhoz juthatnak hozzá.
A részvétel nagyon egyszerű: a 18 év feletti vásárlóknak nincs más dolguk, mint megvásárolni egy promóciós terméket, regisztrálni a https://winwithhell.hu/ oldalon, feltölteni a nyitófül alatt található kódot, és megőrizni a játékszabályzatban leírtak szerint.