A HELL ENERGY a világ egyik leggyorsabban fejlődő FMCG márkája, mely jelenleg közel 60 országban kapható, és Magyarország mellett számos országban piacvezető. A 2006-ban született, 100 százalékban magyar brand sikerének titka a kiváló minőség, a jó ár-érték arány, és a fogyasztói elvárásokra való gyors reagálás képessége.
Nagy klasszikusok és szezonális termékek egyaránt megtalálhatók a jelenleg 14 variációból álló HELL ENERGY portfólióban. Ahogy egy piacvezető gyártótól** elvárható, a HELL folyamatosan fejleszti a kategóriát, és ezt kimagasló módon teszi, figyelemreméltó innovációs hajlandósággal és képességgel. Legutóbb július elején lepte meg a piacot és a fogyasztóit; óriási érdeklődés övezte a világ első teljes egészében mesterséges intelligencia által, a HELL-lel közösen kifejlesztett energiaitalát, a HELL A.I. bevezetését. Ami viszont állandó volt az elmúlt közel 20 év termékpalettáján, az a HELL zászlóshajója, a HELL ENERGY Classic, és annak harmonikus, közkedvelt tuttifrutti íze.