
Három év után újra együtt: Megmentőivel találkozott a kútba esett kisfiú
A TV2 infotainment műsorai a második félévet is eredményesen indították, hozzájárulva ezzel a főcsatorna sikereihez. Az este 18 órakor kezdődő Tények egy-egy adását átlagosan a 18-59 éves nézők 17,4%-a, a 18-49 éves nézők 16,8%-a és a teljes lakosság nézőinek 21,8%-a nézte, ami például a teljes lakosság esetében közel 600 ezer nézőt jelentett. Ezzel az eredménnyel júliusban a Tények mindhárom korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett, magasan felülmúlva fő konkurensét, az RTL Klub azonos idősávját is.
Az esti Tények Plusz szintén magas nézői részesedést mondhat magáénak júliusban mindhárom kiemelt korcsoportban. A 18-59 éves nézők 13,1%-a választotta, aminél idén csak a májusi közönségaránya volt magasabb. A teljes lakosság körében pedig idősávja legnézettebb műsora lett 15,0%-os közönségaránnyal, ami átlagosan 430 ezer nézőt jelentett. A reggeli órákban műsoron lévő Mokka és Mokkacino folytatva a korábbi hónapok és évek trendjét, júliusban ismét idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban.
Júliusban, havi átlagban ismét a Mozi+ lett a legnézettebb kábelcsatorna teljes napon és főműsoridőben is a két fő kereskedelmi csatorna után, a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében. Teljes napon átlagosan a 18-59 éves nézők 4,2%-a választotta, főműsoridőben pedig 4,3%-uk, míg az utána következő Film+ csatornát azonos sorrendben 3,5% és 3,7%. A 18-49 éves korcsoportban is hasonló eredményt értek el a csatornák, és hasonlóan nagy előnnyel végzett az első helyen a Mozi+.
A Mozi+ sikerének is köszönhetően a kábelportfóliók versenyében is magasan vezet a TV2 Kábelportfólió, hiszen teljes napon és főműsoridőben is a legmagasabb nézői részesedést érte el mindhárom kiemelt korcsoportban, ezzel is megerősítve a 2022-ben elért vezető pozíciót.
Júliusban mind a 18-59 évesek, mind a teljes lakosság körében a TV2 Csoport volt a legnézettebb csatornacsalád havi átlagban, teljes napon és főműsoridőben is. A fiatalabb, 18-49 évesek körében teljes napon a TV2 Csoport magas, 21,3%-os közönségarányt ért el, fő riválisa, az RTL Magyarország csupán 17,0%-ot. Ennél a korcsoportnál ugyanakkor főműsoridőben szoros volt a verseny, és végül a TV2 Csoport 22,2%-os, az RTL Magyarország pedig 22,3%-os nézői részesedéssel zárta a hónapot.
Live + As live adatok
Főműsoridő: 18:00-22:59
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

Három év után újra együtt: Megmentőivel találkozott a kútba esett kisfiú

Tóth Gabi megtörte a csendet, nem rejtette véka alá a véleményét

Megindító találkozás: Véget ért egy 5 éve tartó keresés

Drámai pillanat a Megasztár stúdiójában, felállt a közönség

I. világháborús katonák üzenetét találták meg egy sodródó palackpostában

Heidi Klum ismét kimaxolta a Halloweent, őrületes jelmezbe bújt

Az ágyból posztolt Curtis és felesége, társaságuk akadt - Fotó

Meghalt Robert De Niro unokája – újabb fejlemények vannak az ügyében

Megrongálták Brasch Bence autóját, kiakadt az énekes - Videó

Csináld, ahogy akarod, sz*rok rá! - Marics Peti beszólt versenyzőjének

Az egykori modell is csatlakozott a Digitális Polgári Körökhöz

Lánykérés történt a párkeresőben, váratlan fordulatot vett a műsor