A június kivételével az év minden hónapjában a TV2 nyerte a nézettségi versenyt főműsoridőben a 18-59 évesek körében.
Az elmúlt 12 hónapban kiemelkedő nézettségi eredményeket ért el a TV2. Ez többek között annak köszönhető, hogy az október 4-én 26. születésnapját ünneplő TV2 tavaly a kiemelten fontos őszi tévés főszezonban átvette a vezetést főműsoridőben is, és az októbert már mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) első helyen zárta a nézettségi versenyben.
A június kivételével az év minden hónapjában a TV2 nyerte a nézettségi versenyt főműsoridőben a 18-59 évesek körében.
A piacvezető pozíció elérésében és megtartásában kiemelkedő szerepe volt a TV2 tavaly októbertől adásba került saját gyártású műsorainak is, hiszen döntő többségük idősávjuk legnézettebb műsora lett.
Mindemellett, az elmúlt egy évben a TV2 reggeli és esti infotainment műsorai is kiemelkedő teljesítményt nyújtottak. Idén szeptemberben a főműsoridős Tények és az azt követő Tények Plusz is mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt. A hétköznap reggelenként adásban lévő Mokka és Mokkacino pedig továbbra is őrzik vezető pozíciójukat szeptemberben.
Az eltelt egy éves időszakot megvizsgálva elmondható, hogy a TV2 magabiztosan átvette a vezetést a nézettségi versenyben, és az idei őszi szezonban tovább nyílik az olló a TV2 javára a két nagy csatorna párharcában. Szeptemberben a TV2 teljes napon és főműsoridőben is toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban. A főcsatorna kiemelkedő eredményei pedig hozzájárulnak ahhoz, hogy a TV2 Csoport is megőrizte piacvezető pozícióját a csatornacsaládok versenyében, és első helyen végzett szeptemberben mindhárom kiemelt korcsoportban.
Másfél éve indult a TV2 Play Prémium, mára pedig a szolgáltatás minden nagy műsorterjesztőnél (Antenna Hungária, Yettel, Magyar Telekom, DIGI, Vodafone, DirectOne) elérhető és bizonyos csomagok részeként kerül értékesítésre. Kizárólag itt látható a Mozi+, a Moziverzum, a Spíler1, a Spíler2, a TV2Kids kábelcsatornák visszanézhető tartalomkínálata. A tervek szerint várhatóan 2024. januártól pedig újabb tartalmak érkeznek a felületre.
Elismerésre méltóan teljesítenek a TV2 Csoport digitális felületei is. A TV2 Play már több mint 1.4 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik. Az előző naptári évben a konkurenciát felülmúlva több mint száz millió videóindítást produkáltak a platformok, az elmúlt egy évet tekintve pedig szintén száz millió feletti videóindítással büszkélkedhet a cégcsoport digitális platformja. A TV2 Play elmúlt egy évben végrehajtott fejlesztései pedig azt biztosítják, hogy a jövőben még ezeket a számokat is felül lehessen múlni. A fejlesztések részeként sikeresen elindult a TV2 Play Zéró, aminek előfizetői már reklámmegszakítás nélkül nézhetik kedvenc műsoraik videóit. A Telekom és a Vodafone rendszerén keresztül pedig már TV applikációként is elérhető a TV2 Play, a TV2 Play Prémium felhasználói számára.
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás