A napokban a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) egy videót mutatott be, amely szerint a Hell Energy tulajdonosai az elmúlt években cenzúrázni próbálták a sajtót, és ez a magyarázata annak, hogy a cég méretéhez, a magyar gazdaságban betöltött szerepéhez és az elnyert támogatásaihoz képest kifejezetten keveset foglalkozott velük a média – írta a Kreatív Online.
Az ügy előzménye, hogy a Hell tulajdonosai 2019-ben azért indítottak adatvédelmi pert a Forbes ellen, hogy se a nevük, se a vagyonuk ne szerepelhessen a lap milliárdoslistáján – a perben a TASZ képviselte a Forbesot, szerintük az ügy egyértelmű példája annak, hogyan lehet Magyarországon fegyverként használni a sajtó ellen a GDPR-t.
A Hell Energy Magyarország Kft. közleményben reagált a videóban elhangzottakra. Mint írják, az elmúlt időszakban sok kérdés és találgatás merült fel vállalatukkal kapcsolatban, ezért szeretnének egyértelművé tenni néhány számukra fontos dolgot.