
Zalai munkabaleset: Kiderült, mi volt az áldozat utolsó kívánsága
A napokban a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) egy videót mutatott be, amely szerint a Hell Energy tulajdonosai az elmúlt években cenzúrázni próbálták a sajtót, és ez a magyarázata annak, hogy a cég méretéhez, a magyar gazdaságban betöltött szerepéhez és az elnyert támogatásaihoz képest kifejezetten keveset foglalkozott velük a média – írta a Kreatív Online.
Az ügy előzménye, hogy a Hell tulajdonosai 2019-ben azért indítottak adatvédelmi pert a Forbes ellen, hogy se a nevük, se a vagyonuk ne szerepelhessen a lap milliárdoslistáján – a perben a TASZ képviselte a Forbesot, szerintük az ügy egyértelmű példája annak, hogyan lehet Magyarországon fegyverként használni a sajtó ellen a GDPR-t.
A Hell Energy Magyarország Kft. közleményben reagált a videóban elhangzottakra. Mint írják, az elmúlt időszakban sok kérdés és találgatás merült fel vállalatukkal kapcsolatban, ezért szeretnének egyértelművé tenni néhány számukra fontos dolgot.
A Hell nem pusztán két ember története, hanem egy 2500 fős csapaté, amely nap mint nap keményen dolgozik azért, hogy minőségi és megfizethető termékeket biztosítson a fogyasztók számára. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországon építettük fel ezt a márkát, versenykörnyezetben, multinacionális vállalatokkal szemben is piacvezetővé váltunk – nemcsak hazánkban, hanem más országokban is

A fotó illusztráció (Shutterstock)
A közlemény szerint ma már a világ több mint 60 országában vannak jelen, és minden üzleti sikerük mögött „elkötelezett, szenvedéllyel dolgozó szakemberek állnak”. Hangsúlyozzák, hogy tulajdonosaik sosem törekedtek arra, hogy reflektorfényben legyenek. „Amikor beléptünk a Forma–1 világába, vagy amikor Bruce Willis lett a márkánk arca, mindvégig egyetlen cél lebegett a szemünk előtt: a Hell termékei minél több helyre jussanak el világszerte” – írják, hozzátéve: támogatásaikat és befektetéseiket mindig a vállalat fejlődésére fordították.
A cégcsoport által megtermelt bevételeket elsősorban itthon fektetjük be, ezzel erősítve a magyar gazdaságot. A folyamatban lévő támogatott projekteket is figyelembe véve a Hell Energy Magyarország Kft. összesített támogatási aránya 18 százalék, ami egyúttal azt is jelenti, hogy beruházásainkat legnagyobb részben saját kockázatunkra valósítjuk meg
– teszik hozzá.
Mint fogalmaznak, céljuk, hogy továbbra is hozzájáruljanak Magyarország gazdasági fejlődéséhez, miközben folyamatosan fejlesztik termékeiket és bővítik gyártási kapacitásaikat. „Számunkra minden fogyasztó egyformán fontos, függetlenül attól, hogy honnan jön, milyen háttérrel rendelkezik vagy milyen nézeteket vall. A Hell egy igazi közösség, és mindenkinek hálásak vagyunk, aki minket választ” – olvasható a közleményben.
Kiemelik, hogy tulajdonosaik eddig sem és ezután sem kívánnak nyilatkozni, mert úgy gondolják, hogy a Hell ereje a csapatban rejlik, és azt kérik, ezt tartsák tiszteletben.

Zalai munkabaleset: Kiderült, mi volt az áldozat utolsó kívánsága

Nem érdemes halogatni a tankolást, változás vártható a kutakon

Megrázó videó készült a szombat éjszakai halálos balesetről

Lehull a lepel: megvan az ország karácsonyfája

Egy nőre bukkantak az árokban Szekszárdon, azonnali beavatkozásra volt szükség

Lopott autóval törtek be egy Andrássy úti luxusüzletbe, videón az óriási pusztítás

Zebrán gázoltak el egy idős férfit Mendén

Megérkezett az első hó Magyarországra: ezt a képet mindenkinek látnia kell

Elszabadult a vihar Kecskemétnél: megbénult a vasúti közlekedés

Rendőrségre menekült az élettársa elől egy veszprémi nő

Dráma a Győr felé tartó vonaton: utasok küzdöttek egy férfi életéért

Átadták a szuperkórházat a Városmajorban