2025. október 31. péntek, Farkas
14°C Budapest

Tíz hamis értékelést posztolt az étteremről, most milliókat fizethet

A férfi még 2018-ban tett közzé tíz értékelést egy étteremről, amelyeknek nagy része nem volt igaz. Most született ítélet az ügyben, bírságot kell fizetnie. 
Tenyek.hu
2021. december 17., péntek 15:34
Vágólapra másolva!

Martin Stewart Potts azt vallotta, hogy ő és családja is megbetegedett miután egy blackpooli étteremben ettek. Beszámolóit álnéven tette közzé a TripAdvisoron. Legalább tízszer írt hamis értékeléseket az étteremről. Azután kezdett a rosszindulatú kampányba, miután az első posztját a tulaj meglátta, és nekiment az online felületen. 

Az étterem tulaja, Steve Hoddy a Cambridgen diplomázott. A rosszindulatú posztok után beperelte Potts-t. A bíróságon kiderült, hogy a férfi egyik véleményében azt írta, hogy ő, a felesége és a gyereke is beteg lett az ott fogyasztott ételtől. Azonban Hoddy hamar bebizonyította, hogy ez nem igaz, mert a férfinek se felesége, se gyereke nincs.

 

Hozzátette, hogy az ilyen értékelések komoly károkat tudnak okozni egy étteremnek.

„Három éve ez az ember eldöntötte, hogy meg fogja viccelni az étteremláncomat. Nyolc különböző felhasználónéven írt olyanokat, hogy „a hal nem tőkehal, hanem harcsa”, és beteg lett tőle, feleségével és gyerekével együtt, és a krumpli égett olajban volt sütve.” panaszkodott a tulajdonos.

Hozzátette, hogy általában nem válaszol az értékelésekre, de ebben az esetben muszáj volt.  Az írta, hogy a tulajdonos egy elbűvölő ember és senkire nem néz furcsán a saját éttermében. A válasz provokálhatta a férfit, mert a következő hetekben még több hazugságot posztolt.

A bíróság, miután meghallgatta Hoddy vallomását megbírságolta Potts-t, akinek 7,500 fontot (kb. 3,2 millió Ft.) kompenzációt kell fizetnie Hoddynak – írja a Mirror.

A címlapfotó illusztráció

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk