
Biztosítási pénzért gyújtotta fel a mosókonyháját egy 29 éves férfi
A Valentino luxusmárka limitált példányszámú, egyenként 690 dollár, átszámítva 209 ezer forint értékű pulóvert dobott piacra, amelyen a márka logójának segítségével a „(V) mint Vaccinated” azaz „Oltott” felirat szerepel. A márka ezzel támogatja a Covid -19 elleni oltási kampányt, a bevételt pedig az UNICEF, az ENSZ gyermekalapja kapja, hogy támogassa a Covax-szal (a globális oltóanyag-megosztási platformmal) együttműködésben végzett munkát, amely a Covid elleni oltások legszegényebb országok közötti elosztására összpontosít – olvasható a Valentino hivatalos oldalán.
Amikor Valentino tervezője, Pierpaolo Piccioli felfedezte a kezdeményezést, úgy döntött, hogy megvásárolja az első 5 elérhető pulóvert, és átadja néhány barátjának, köztük Lady Gagának, aki szintén rengeteg alkalommal szólalt fel az oltás beadatása mellett.
„A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni küzdelemnek, valamint a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősségvállalás jele is" - mondta Piccioli.

Biztosítási pénzért gyújtotta fel a mosókonyháját egy 29 éves férfi

Többen életüket vesztették egy balesetben az erőműben

Rossz címet adtak meg egy takarítónőnek, ahogy ajtót nyitott, lelőtték

Lefejezte ismerősét egy nő, majd bőröndbe rejtette maradványait

Robbanás történt egy iskola területén

Tovább pusztít a 193 halálos áldozattal járó tájfun

Videós értekezlet közben vécézett egy képviselő és ezt élőben közvetítette

Ártatlan rendelésből rémálom - vérfagyasztó, mi lapult a csomagban

Hajtóvadászat indult egy férfi ellen, miután késsel fejbe szúrt egy kisgyermeket

Orálisan kényeztetett egy rabot a börtönőr, szerelmeslevelekkel bombázta

Holttestet találtak az utca közepén, egy nő az áldozat

Balesetet okozott egy részeg sofőr, 77 éves anyját vitte a halálba