2025. november 07. péntek, Rezső
15°C Budapest

Luxus pulóverrel is igazolható, hogy beoltattuk magunkat koronavírus ellen

A luxusmárka természetesen nem a legköltséghatékonyabb módszerét választotta annak, ha valaki divatosan szeretné tudatni környezetével, megkapta a Covid-19 vakcinát.
Tenyek.hu
2021. szeptember 24., péntek 06:23
Vágólapra másolva!

A Valentino luxusmárka limitált példányszámú, egyenként 690 dollár, átszámítva 209 ezer forint értékű pulóvert dobott piacra, amelyen a márka logójának segítségével a „(V) mint Vaccinated” azaz „Oltott” felirat szerepel. A márka ezzel támogatja a Covid -19 elleni oltási kampányt, a bevételt pedig az UNICEF, az ENSZ gyermekalapja kapja, hogy támogassa a Covax-szal (a globális oltóanyag-megosztási platformmal) együttműködésben végzett munkát, amely a Covid elleni oltások legszegényebb országok közötti elosztására összpontosít – olvasható a Valentino hivatalos oldalán.

Amikor Valentino tervezője, Pierpaolo Piccioli felfedezte a kezdeményezést, úgy döntött, hogy megvásárolja az első 5 elérhető pulóvert, és átadja néhány barátjának, köztük Lady Gagának, aki szintén rengeteg alkalommal szólalt fel az oltás beadatása mellett.

„A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni küzdelemnek, valamint a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősségvállalás jele is" - mondta Piccioli.

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk