Sikerrel debütáltak a piacvezető TV2 új műsorai

Az Exatlon, a TV2 vadonatúj, saját gyártású heti sorozata, a Pepe, a Szerencsekerék is a toplista élén végzett. A népszerű műsoroknak köszönhetően teljes napon a TV2 csatorna és a TV2 Csoport is megőrizte áprilisban a piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.

2022. május 02. 18:01

Április 10-én búcsúztak az Exatlon sztárjai, a dupla döntőt követően a férfi és női mezőny legjobbja is hazavihette a méltán kiérdemelt trófeát és a győztesnek járó jutalmat. Az All Star évad az előző évekhez hasonlóan nagyszerű eredményekkel zárult, hiszen a teljes évad átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) idősávja legnézettebb műsora lett. A döntő játszmát követően, szintén április 10-én dupla epizóddal és kirobbanó sikerrel startolt a TV2 vadonatúj, saját gyártású heti sorozata, a Pepe. A premier epizód (kezdési időpont: 20:35) a heti nézettségi toplista első helyén végzett a 18-59, és a 18-49 éves nézők körében is. Mindemellett hétköznap esténként sem volt ok a szomorkodásra, április 11-én visszatért ugyanis a képernyőre Kasza Tibi a Szerencsekerék legújabb epizódjaival. A népszerű műsoroknak köszönhetően teljes napon a TV2 csatorna és a TV2 Csoport is megőrizte áprilisban a piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.

Lehullt a lepel, nem titok többé, hogy a kihívók vagy bajnokok közül kerül-e ki a végső győztes, április második hétvégéjén véget ért ugyanis az Exatlon Hungary All Star évada. A dupla döntők sikeresen koronázták meg az egész évadot, hiszen a pénteki elődöntőt és vasárnapi dupla döntőt is többen nézték mindhárom kiemelt korcsoportban, mint az RTL Klub azonos idősávját. Az idei évad a 18-59 éves nézők körében 12,1%-os, a 18-49 éves nézők körében 12,4%-os, a teljes lakosság tekintetében pedig 15,1%-os átlagos közönségaránnyal párosulva, mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett.


Április 10-én dupla epizóddal és kirobbanó sikerrel indult el a Pepe, a TV2 vadonatúj, saját gyártású heti vígjátéksorozata, melynek első része a heti toplista legnézettebb műsora címet is elnyerte a 18-59 éves (AMR: 371 ezer fő), és a 18-49 éves nézők (AMR: 236 ezer fő) körében is. A dunaszéphelyi pecsenyéző életébe betekintést nyújtó széria a premiert követően is szép eredményeket hoz, hiszen az eddig adásba került 5 részt átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban többen követték figyelemmel, mint az RTL Klub azonos idősávját, ami a 18-59 éves nézők körében 13,4%-os, a 18-49 éves nézők körében 12,2%-os, a 4 éves vagy annál idősebb nézők esetében pedig 13,2%-os közönségarányt jelent (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 9,1%; 9,5%; 8,3%).


Áprilisban visszatért a tavalyi év kedvelt nyáresti műsora, a Szerencsekerék is. A játékos vetélkedőben a versenyzők Kasza Tibi vezetésével ismét harcba szállhatnak a főnyereményért hétköznap esténként. Az esti főműsoridőben látható részeket átlagosan közel 600 ezren nézték áprilisban, ami a teljes lakosság esetében 14,8%-os nézői részesedést jelent. A Szerencsekerék különösen kedvelt a fiatalok körében, hiszen a teljes lakosság mellett a 18-49 évesek körében is átlagosan idősávja legnézettebb műsora volt áprilisban.


Az esti Tények szintén idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében áprilisban, hiszen átlagosan a nézők 20,6%-a választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját csupán 19,4%. A hónap legnézettebb adása az április 22-ei volt 772 ezres nézőszámmal, ami 23,0%-os nézői részesedést jelentett (A4+). A műsor a 18-59 évesek körében áprilisban 15,6%-os, a 18-49 évesek körében pedig 14,6%-os közönségarányt ért el.


A Tények Plusz javítva a megelőző három hónap eredményén, áprilisban növelni tudta a nézői részesedését mindhárom kiemelt korcsoportban: a 18-59 évesek körében 11,3%-ot, a 18-49 évesek körében 10,9%-ot, a teljes lakosság körében pedig 13,9%-ot ért el.


A TV2 közéleti témákkal és napi aktualitásokkal foglalkozó hétköznap reggeli magazinműsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is rendkívül kedveltek a nézők körében. Áprilisban a Mokka ismét az idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban, így a 18-59 éves nézők 15,2%-át, a 18-49 éves nézők 15,3%-át, és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 17,9%-át mondhatta magáénak. A 2019. október 14-ei indulásától kezdve, a Mokkacino közönségaránya a 18-59 évesek körében töretlen ívben növekszik évről évre. 2019-ben 8,0%-os, 2020-ban 8,8%-os, 2021-ben 10,2%-os és 2022 első 4 hónapja alapján pedig átlagosan 10,5%-os nézői részesedést ért el. Mindamellett, hogy egyre több néző választja a Mokkacinot, áprilisban ismét idősávja legnézettebb műsora lett a 18-59 évesek, a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is (nézői részesedés azonos sorrendben: 9,8%; 8,7%; 13,1% SHR).


A 18-59 évesek körében a két fő kereskedelmi csatorna után áprilisban teljes napon és főműsoridőben is a Mozi+ lett a legnézettebb csatorna.
Fő konkurensét a Film+ csatornát is maga mögé utasítva teljes napon a korcsoport nézőinek 3,9%-a, főműsoridőben pedig 3,8%-a választotta.

A népszerű műsoroknak köszönhetően áprilisban is a TV2-t választotta a legtöbb néző teljes napon mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 éves nézők 8,6%-át, a 18-49 éves nézők 8,7%-át, a 4 éves vagy annál idősebb nézők 10,8%-át jelenti. A kábelportfólió és a főcsatorna sikerei is hozzájárultak ahhoz, hogy a TV2 Csoport továbbra is megőrizze piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban. A Csoport április havi nézői részesedése a 18-59 évesek esetében 22,1%, a 18-49 évesek körében 21,4%, a teljes lakosság tekintetében pedig 23,7%, mellyel mindhárom kiemelt korcsoportban toronymagasan vezeti a havi nézettségi toplistát (RTL Magyarország azonos sorrendben: 18,5%; 18,3%; 16,7%).

LED fal, kiterjesztett valóság és új adástervező rendszer: jelentős technikai fejlesztések a TV2-nél
A TV2 Csoport, hazánk vezető televíziós társasága megalakulása óta törekszik arra, hogy a legmodernebb technológiai ...
Földbe csapódott egy ejtőernyős Székesfehérváron
A férfi ernyője nem nyílt ki.
Nyomoznak a halála miatt
Még mindig kérdés, hogy ki a felelős Berki Krisztián haláláért. A médiaszemélyiség drogot fogyasztott halála előtt. ...
Több százan kísérték utolsó útjára
Berki Krisztián barátai megtörten álltak a ravatal előtt. Mindegyikük egy-egy szál hófehér virággal rótta le tisztel...
Egy komposztáló gödörben volt az eltűnt üzletember Szigetszentmártonon - Fotók
Újabb információk kerültek a nyomozók birtokába, ennek köszönhető, hogy megtalálták.
Gyermekeik életéért harcolnak
Egytől egyik nagybetűs hősök, akiknek az élete akkor vett teljes fordulatot, amikor kiderült, hogy kisbabájuk nem eg...
Tények teljes adás 2022. május 28., szombat
GYEREKGYILKOS - Korábban is bánthatta lányait az aszódi gyerekgyilkos - a 14 éves lány gyámügyi védelem alatt állt, ...
Kísérleti gyógyszerrel utazik az időben
Ki ne játszott volna már el a gondolattal, hogy visszapörgetné az időt, és valamit nagyon másképp csinálna az életéb...
Túlhajtotta magát
Két végén égeti a gyertyát, pedig megmondták már neki, hogy jobban figyeljen magára. Oszvald Marika komoly egészségü...
20 milliárdot sem sajnált az esküvőre
Ma már vannak, akik 10-20 millió forintot sem sajnálnak az esküvőjükre, de hamarosan láthatják, hogy van olyan is, a...