
Rendőrök szeme láttára ölte meg saját fiát egy férfi
A napokban bírói döntés született a hamburger reklámokkal kapcsolatban, melyben a McDonald’s-ot és a Wendy’s-t egyik vendégük vádolta meg azzal, hogy hirdetéseikkel becsapják a fogyasztókat - írta meg a Quartz.
A felperes kifogásolta, hogy a gyorséttermek hamburgerei teljesen másképp néznek ki a hirdetésekben, mint felszolgált társaik. Azok ugyanis sokkal nagyobbnak és lédúsabbnak tűnnek, mint a valóságban.
A New York-i szövetségi bíró azonban elutasította a keresetet, mivel a cégek hivatalos oldalain fel van tüntetve a szendvicsekben található hús súlya, valamint az ételek kalóriatartalma.

A fotó illusztráció: Shutterstock

Rendőrök szeme láttára ölte meg saját fiát egy férfi

Megmérgezte kisfia Halloween-i édességeit egy férfi, a gyerek belehalt

Még az ukrán költségvetés hiányát is az európai emberekkel fizettetné meg Brüsszel

Lövöldözés, káosz - legalább húsz magyar rekedt a brutális zavargások miatt Zanzibáron

Késsel rontott rá egy óvodáscsoportra, megölt két embert, mégsem megy börtönbe

Oroszország elleni atomháborúra készülnek a britek: nukleáris fegyvereket adnának Németországnak

Jó üzlet a lengyeleknek a háború

Moszkvának üzent a belga miniszter, szerinte ekkor jön el a világvége

Nem kérünk a dezertőrökből! – Keményen reagáltak a németek és lengyelek a több tízezer új ukrán menekültre

Rosszul hangzik: Donald Trump elrendelte az atomfegyvertesztek újrakezdését

Állami kampányban és fesztiválon is szerepelt a gyermekpornográfiáért elítélt drag queen

Újabb részletek derültek ki a Louvre kirablásáról