2025. november 19. szerda, Erzsébet
2°C Budapest

Már közel 50 milliót költött Facebook-hirdetésekre Márki-Zay, csakhogy vagyonnyilatkozata alapján nem világos, miből

Kampánybüdzséjének megtekintéséhez pedig jelenleg jelszót kér a weboldala - írta meg a mandiner.hu.
Tenyek.hu
2022. február 01., kedd 08:46
Vágólapra másolva!

Már közel 50 millió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – derül ki a Facebook hirdetéstárából (lenti kép). A baloldal miniszterelnök-jelöltjének költéseit elemezve felmerül a kérdés, hogy miből finanszírozta közösségi médiás kampányát. A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy 50 milliót költsön a Facebookon. A politikus ennek ellenére már 49 945 769 forintot (csak az elmúlt hét napban közel 10 millió forintot) hirdetett el Facebook hirdetéstára szerint.

 


Ha bárki meg akarja nézni Márki-Zay kampányelszámolását, jelszót kér az oldal

Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását azonban a mandiner.hu cikkének írásakor még nem lehet megtekinteni a weboldalán. Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” (avagy az előválasztási kampányt magába foglaló időszak) linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban, ez a kép fogadja:


Márki-Zay Péter kampányelszámolását ezen a linken tekinthető meg.

A Facebook hirdetések Márki-Zay Péter nevén futnak, de ha nem a baloldal miniszterelnök jelöltje fizeti a saját kampányát, akkor viszont nem tudni, hogy kicsoda.

A címlapfotó illusztráció

Kapcsolódó cikk:

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk