
Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai nőnél
A Valentino luxusmárka limitált példányszámú, egyenként 690 dollár, átszámítva 209 ezer forint értékű pulóvert dobott piacra, amelyen a márka logójának segítségével a „(V) mint Vaccinated” azaz „Oltott” felirat szerepel. A márka ezzel támogatja a Covid -19 elleni oltási kampányt, a bevételt pedig az UNICEF, az ENSZ gyermekalapja kapja, hogy támogassa a Covax-szal (a globális oltóanyag-megosztási platformmal) együttműködésben végzett munkát, amely a Covid elleni oltások legszegényebb országok közötti elosztására összpontosít – olvasható a Valentino hivatalos oldalán.
Amikor Valentino tervezője, Pierpaolo Piccioli felfedezte a kezdeményezést, úgy döntött, hogy megvásárolja az első 5 elérhető pulóvert, és átadja néhány barátjának, köztük Lady Gagának, aki szintén rengeteg alkalommal szólalt fel az oltás beadatása mellett.
„A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni küzdelemnek, valamint a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősségvállalás jele is" - mondta Piccioli.

Leprás megbetegedést igazoltak Kolozsváron egy ázsiai nőnél

Horror egy német karácsonyi vásáron: hátba szúrtak egy 16 éves fiút

Tízezreket evakuálnak Washington államban a heves esőzés okozta árvizek miatt

Újabb erős földrengés rázta meg Japán északkeleti régióját

Többtucatnyian meghaltak Mianmarban egy kórházat érő éjszakai légitámadásban

NATO-főtitkár: Fel kell készülnünk egy olyan háborúra, amilyet a nagyszüleink is átéltek

Meghalt egy kórházi alkalmazott betegvizsgálat közben, azonnal reagált az orvosi kamara

Trump nyomatékosította: válaszokat vár Kijevtől

Lemondott a bolgár kormány

Börtönbüntetést kapott Pakisztánban az egykori kémfőnök

Folytatódik az ukrán háborús maffia ügye

Fegyverarzenált tartott a szobájában egy tini, az iskoláját is fel akarta robbantani