
Házkutatást tartottak a nyomozók Zelenszkij kabinetfőnökénél
A Valentino luxusmárka limitált példányszámú, egyenként 690 dollár, átszámítva 209 ezer forint értékű pulóvert dobott piacra, amelyen a márka logójának segítségével a „(V) mint Vaccinated” azaz „Oltott” felirat szerepel. A márka ezzel támogatja a Covid -19 elleni oltási kampányt, a bevételt pedig az UNICEF, az ENSZ gyermekalapja kapja, hogy támogassa a Covax-szal (a globális oltóanyag-megosztási platformmal) együttműködésben végzett munkát, amely a Covid elleni oltások legszegényebb országok közötti elosztására összpontosít – olvasható a Valentino hivatalos oldalán.
Amikor Valentino tervezője, Pierpaolo Piccioli felfedezte a kezdeményezést, úgy döntött, hogy megvásárolja az első 5 elérhető pulóvert, és átadja néhány barátjának, köztük Lady Gagának, aki szintén rengeteg alkalommal szólalt fel az oltás beadatása mellett.
„A védőoltás lett a leghatékonyabb módja a járvány elleni küzdelemnek, valamint a mások iránti tisztelet és a társadalmi felelősségvállalás jele is" - mondta Piccioli.

Házkutatást tartottak a nyomozók Zelenszkij kabinetfőnökénél

Németország titkos háborús terve: mi áll a dokumentumban?

Legalább 83 halottja van a hongkongi toronyháztragédiának - további 300 embernek nyoma veszett

Halálos cápatámadás: két embert vett célkeresztjébe a vízi szörnyeteg

Zelenszkij korábbi tanácsadója szerint a jelenlegi vezetés a probléma része

Brüsszel sürgeti, hogy kobozzák el a befagyasztott orosz vagyont

Bambuszállványzat miatt gyulladt ki egy lakótömb Hongkongban, többen életüket vesztették

Holtan találtak egy anyát és 3 gyermekét Garamkovácsiban, borzalmas részletek derültek ki

Apokaliptikus árvíz pusztít Thaiföldön, és még nincs vége az esőzésnek

Bangladesben több ezren maradtak fedél nélkül egy nyomornegyedben pusztító tűzvész után

Három migráns erőszakolt meg egy nőt a vőlegénye szeme láttára

Közfelháborodást váltott ki Cognac városában a galambok kilövése


