
A CEU elhallgattatja a kritikus hangokat
Mint mondta, a Budapesti Klímaügynökség élére kinevezett Ámon Ada egy podcastban arról beszélt, hogy azon dolgoznak, miként lehetne kitiltani a fővárosból a túl öreg gépkocsikat.
A Fidelitas mindezt felháborítónak tartja, hiszen például 440 ezer tíz évnél idősebb autó közlekedik jelenleg Budapesten, ez a fővárosi forgalomban lévők közel kétharmada - mutatott rá Renge Zsolt.
Kiemelte: "Nekünk és sok budapestinek ez egy húsbavágó kérdés". A Fidelitas elfogadhatatlannak tartja, hogy pályakezdő fiataloktól, kisgyermekes családoktól várják el, hogy vadonatúj autójuk legyen.

A fotó illusztráció (MTI)
Nem azért vezetnek öregebb autókat, mert szennyezni akarják a környezetet, hanem mert sokuknak csak ez fér bele a költségvetésébe - tette hozzá.
Elmondta: a főpolgármesternek tíz év se kellett ahhoz, hogy bajt okozzon a városnak, elég volt hozzá öt év is.
Mi nem az autónkat, hanem Karácsony Gergelyt fogjuk lecserélni június 9-én, mert már így is több kárt okozott Budapestnek, a budapestieknek, mint a tíz éves autónk
- hangsúlyozta az elnök.
Forrás: MTI

A CEU elhallgattatja a kritikus hangokat

Kovács Zoltán felháborodva reagált Brüsszel újabb támadására

NGM: ismét bebizonyosodott, hogy Brüsszel a multik oldalán áll

Így lehetnek sikeresek az élelmiszeripari pályázatok

Menczer Tamás szerint belerokkannának a magyar vállalkozások a Tisza megszorítócsomagjába

Hidvéghi Balázs fontos hírt közölt a nemzeti konzultációról

A Bokros-csomag névadója támogatja a Tisza megszorítócsomagját

Letette a garast Bokros, védte a Tisza megszorítócsomagját

A Fidesz videófelvétele bizonyítja, hogy az ellenzéknek nincs igaza: a migráció valóban komoly veszély

Orbán Balázs: Az illegális migrációt legalizálással nem lehet megállítani

Koncz Zsófia: Már csak 20 nap az újabb családi adócsökkentésekig

Orbán Balázs szerint Ruszin-Szendi Romulusz azt akarja csinálni, amire kiképezték: háborút