Mindamellett, hogy toronymagasan nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban, a 18-59 évesek, és a fiatalabb, 18-49 évesek körében is több mint négyszer annyi néző választotta a Zsákbamacskát, mint az RTL azonos idősávját. A teljes lakosság körében pedig még ennél is magasabb arányú volt a két csatorna közötti különbség. A vetélkedő a 18-59 évesek körében 628 ezres, a 18-49 évesek körében pedig 451 ezres nézettséget mondhatott magáénak, míg a teljes lakosságon belül 1 millió 318 ezer néző követte figyelemmel az első epizódot. Ezzel a nézőszámmal a teljes lakosságon belül 30,3%-os nézői részesedést ért el, míg az RTL az azonos idősávban csupán 4,4%-ot.
Hidvéghi Balázs: A magyarok ismét kiálltak a nemzeti érdekekért!
A most lezárult nemzeti konzultáció legfontosabb üzenete, hogy a magyarok ismét kiálltak a nemzeti érdekekért.