
Kedvenc magyar éttermében járt Leslie Mandoki, Andy Vajnáról is megemlékezett
Mind a 18-59 évesek, mind a teljes lakosság (4+ évesek) körében idősávja legnézettebb műsora volt a Napló május 4-i adása a TV2-n. A fő kereskedelmi korcsoportban (18-59 évesek) az első rész 14,4%-os átlag közönségaránnyal nyitott, a teljes lakosság körében 15,9%-kal. Az RTL a Napló idősávjában 12,4% és 12,3%-os átlagot hozott, ahol részben a Házon kívül volt adásban. A Napló egy percre jutó átlag nézőszáma (AMR) 596 ezer fő volt a teljes lakosság körében.
Az ATV a Napló idősávjában (18:44-20:02), ahol részben a Heti Napló Sváby Andrással című műsor volt adásban, 1,6% (18-59) és 3,5% (4+) átlag Share-t ért el.

Nagy öröm és pozitív visszaigazolás számunkra, hogy az infotainment műsorok eddigi népszerűsége után a megújult Napló is elképesztő sikerrel indított. A hírszerkesztőséggel folyamatosan azon dolgozunk, hogy hétről hétre exkluzív riportokat és kivételes interjúkat hozzunk el a nézőknek az ország ikonikus riportmagazinjában. Büszke vagyok a csapatomra, és bízom benne, hogy az elkövetkezendő időszakban még ennél is több embert sikerül majd a képernyők elé ültetnünk.
- vélekedett a TV2 Csoport Hírigazgatója, Szalai Vivien.

Kedvenc magyar éttermében járt Leslie Mandoki, Andy Vajnáról is megemlékezett

Kéményből jött a segélykiáltás: A pomázi tűzoltók ledöbbentek, ki rekedt odabent

Őrült pillanat lett a világ legviccesebb természetfotója

Hétvégi meteorözön: Minden eddiginél fényesebb égi show-t ígérnek a Geminidák

Megkezdődött az Adni Öröm! adománygyűjtő akció

Féltávnál a MikulásGyár

Az 1% Klub - Jakupcsek Gabriella és Szulák Andrea mélyvízben

Rátalált önmagára Kanadában Lakatos Yvette, de valami mégis hiányzik az életéből

Stana Alexandra karácsonya más lesz, mint eddig

Ismét Magyarországon koncertezik Dwight Robson és a The Original Golden Voices of Gospel

Vadonatúj Dáridóval búcsúztatja a TV2 az óévet

Többszázmilliós kastélynál tűnt fel a TV 2 stábja, kiderült, ki vetett szemet az eladó ingatlanra