– tette hozzá Fetter Ármin, a Nutriversum marketingvezetője.
A dizájn mellett a fenntarthatóságot szem előtt tartva a csomagolóanyag kiválasztásánál is egy teljesen új koncepciót hozott a Nutriversum. A mindenki által ismert vitaminos dobozok helyett a vitaminjaik 100%-ban újrahasznosítható, simítózáras tasakokba kerültek. Ezzel a megoldással éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termelnek. Ezt a csomagolóanyag súlyának csökkentésével érik el, hiszen egy klasszikus vitaminos doboz súlya átlagosan 25 gramm, az új megoldásuk pedig csupán 5 grammot nyom. Ez a súly- és méretbeli csökkenés közvetlenül hat a szállíthatósági és raktározási tényezőkre is, ami tovább erősíti a fenntarthatósággal kapcsolatos törekvéseiket.
Emellett októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. Ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit a Nutriversum az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe egyedi kedvezményeket vagy termékeket kapnak a vásárlók. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a Nutriversum fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.
A dizájn tervezését a Nutriversum marketingosztálya, Fetter Ármin marketing vezető
végezte, Bali Zsófia art director, Pekár Áron grafikus és Németh Martina grafikus végezte.