
„Van egy idióta, aki láncra akar verni” – Kármen könnyek közt omlott össze a Házasság első látásra új évadában
Mindent vitt a Házasság első látásra! Áprilisban a nézettségi toplisták első tíz helyén mindhárom kiemelt korcsoportban a műsor egyes epizódjai állnak. A március 18-án debütált műsor 1. évadának összes epizódja nyerte az idősávját a fő konkurenssel szemben mindhárom kiemelt korcsoportban, a teljes lakosság körében átlagosan közel 830 ezren kísérték figyelemmel, amihez 20,5%-os nézői részesedés párosult. Ez azt jelenti, hogy minden ötödik tévénéző a párkereső műsort választotta kora esti szórakozásnak, miközben a fő konkurens csatornát feleannyian sem nézték a műsor idősávjában (RTL azonos idősáv: 9,5% SHR). Ha a teljes lakosságot és a teljes piacot vizsgáljuk, a legnézettebb epizód április 25-én került adásba, amely nem csupán a havi, hanem a teljes éves műsortoplista első helyére is repítette a műsort a közel 930 ezres nézettségének köszönhetően. A műsornak sikerült elérnie a fiatalabb nézőközönséget is, hiszen a 18-49 évesek körében szintén a Házasság első látásra egyik epizódja áll az éves műsortoplista élén.

A Hazatalálsz 2. évada szintén márciusban kezdődött, és átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a záró évad. A teljes lakosság körében több mint 450 ezres átlag nézőszámmal futott, amihez 13,1% közönségarány párosult.
Továbbra is népszerűek a cégcsoport infotainment műsorai. A főműsoridős Tények és Tények Plusz a teljes lakosság körében nyerte az idősávját áprilisban, míg a Mokka és Mokkacino toronymagasan idősávjuk legnézettebb műsorai havi és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban.

A kábelcsatornák tekintetében ismét a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna áprilisban és éves szinten is, 18-59-en és 18-49-en is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A TV2 Csoport életében fontos szerepet tölt be a sport, a Spíler1 TV és Spíler2 TV nagyon sok fejlesztésen mentek át az elmúlt másfél évben: új műsorstruktúrát és arculatot kaptak, és megerősítették a képernyős jelenlétüket. Ezeknek a lépéseknek köszönhetően teljes napon piacvezetők a kereskedelmi sportcsatornák portfóliójában áprilisban és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban.

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

„Van egy idióta, aki láncra akar verni” – Kármen könnyek közt omlott össze a Házasság első látásra új évadában

„Nem hiába vagyok közel negyvenévesen egyedül” – Singh Viki fájdalmas vallomást tett a múltjáról

Újabb botrány T. Danny körül, több eljárás is folyamatban van ellene

Dráma a Házasság első látásra adásaiban, kitálalt Peti

Nótár Mary megtette, amit eddig soha

Három év után újra együtt: Megmentőivel találkozott a kútba esett kisfiú

Tóth Gabi megtörte a csendet, nem rejtette véka alá a véleményét

Megindító találkozás: Véget ért egy 5 éve tartó keresés

Drámai pillanat a Megasztár stúdiójában, felállt a közönség

I. világháborús katonák üzenetét találták meg egy sodródó palackpostában

Heidi Klum ismét kimaxolta a Halloweent, őrületes jelmezbe bújt

Az ágyból posztolt Curtis és felesége, társaságuk akadt - Fotó