Letarolta a nézettségi listákat a Házasság első látásra

Az év negyedik hónapjában újra a TV2 nyerte a nézettségi versenyt. Mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+), teljes napon és főműsoridőben is nézettebb volt legfőbb konkurensénél, mind a főcsatornákat, mind a teljes portfóliót vizsgálva. A siker záloga ezúttal a Házasság első látásra című párkapcsolati reality volt, ami nemcsak a hónap, hanem az év legnézettebb műsora is eddig (A4+ és A18-49).

Mindent vitt a Házasság első látásra! Áprilisban a nézettségi toplisták első tíz helyén mindhárom kiemelt korcsoportban a műsor egyes epizódjai állnak. A március 18-án debütált műsor 1. évadának összes epizódja nyerte az idősávját a fő konkurenssel szemben mindhárom kiemelt korcsoportban, a teljes lakosság körében átlagosan közel 830 ezren kísérték figyelemmel, amihez 20,5%-os nézői részesedés párosult. Ez azt jelenti, hogy minden ötödik tévénéző a párkereső műsort választotta kora esti szórakozásnak, miközben a fő konkurens csatornát feleannyian sem nézték a műsor idősávjában (RTL azonos idősáv: 9,5% SHR). Ha a teljes lakosságot és a teljes piacot vizsgáljuk, a legnézettebb epizód április 25-én került adásba, amely nem csupán a havi, hanem a teljes éves műsortoplista első helyére is repítette a műsort a közel 930 ezres nézettségének köszönhetően. A műsornak sikerült elérnie a fiatalabb nézőközönséget is, hiszen a 18-49 évesek körében szintén a Házasság első látásra egyik epizódja áll az éves műsortoplista élén.


A Hazatalálsz 2. évada szintén márciusban kezdődött, és átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a záró évad. A teljes lakosság körében több mint 450 ezres átlag nézőszámmal futott, amihez 13,1% közönségarány párosult.

Továbbra is népszerűek a cégcsoport infotainment műsorai. A főműsoridős Tények és Tények Plusz a teljes lakosság körében nyerte az idősávját áprilisban, míg a Mokka és Mokkacino toronymagasan idősávjuk legnézettebb műsorai havi és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban.


A kábelcsatornák tekintetében ismét a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna áprilisban és éves szinten is, 18-59-en és 18-49-en is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A TV2 Csoport életében fontos szerepet tölt be a sport, a Spíler1 TV és Spíler2 TV nagyon sok fejlesztésen mentek át az elmúlt másfél évben: új műsorstruktúrát és arculatot kaptak, és megerősítették a képernyős jelenlétüket. Ezeknek a lépéseknek köszönhetően teljes napon piacvezetők a kereskedelmi sportcsatornák portfóliójában áprilisban és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban.


Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

2024. május 02. 14:57
Ideiglenes kitelepítéseket rendeltek el a helyi hatóságok az egyesült államokbeli Észak-Karolinához tartozó több szi...
A klímaváltozás miatt annyira visszahúzódott az észak-olaszországi Lombardiában fekvő egyik legnagyobb gleccser, a V...
Semmit nem tett Karácsony Gergely a budapesti lakhatási válság enyhítéséért – fogalmazott Szentkirályi Alexandra, ak...
Magyar Péter közölte, hogy nem Orbán Viktor akar békét, hanem Ursula. Nem szabad kánikulában annyit a napon lenni – ...
Újabb adással jelentkezett a Harcosok órája, amelyben Kovács Zoltán és Menczer Tamás voltak a műsorvezető Német Balá...
Szerda este Zamárdi újra a Balaton fővárosává válik, hiszen elindult a Strand Fesztivál, ahol világsztárok, hazai ke...
family
"Kinyírom Renner Erikát!" - ezt hörögte a kaputelefonba az elmegyógyintézetből nemrég kiengedett zaklató. Az őrült f...
family
Idén is Európa legnagyobb tűzijátékát, öt kilométeren át csodálhatjuk meg a Duna két oldaláról. Ötszáz kilövési pont...
family
Lovakat, hattyúkat, a Szent Koronát, de Batmant és a Batmobilt is láthatják az ünneplők az idei Debreceni virágkarne...
Elindult az Otthon Start Programiroda, ami azon dolgozik, hogy idén ősszel több, mint tízezer lakásfejlesztés kezdőd...