Az adatokból az is kiderült, hogy a táplálékkiegészítőkre a vásárlók ma már nem szezonális termékként tekintenek. “Korábban a vásárlók akkor vásároltak ilyen termékeket, amikor konkrét céljuk volt, például a strandszezonra való felkészülés. Mivel egyre elterjedtebb az a szemléletmód, hogy egész évben próbáljunk egészséges életmódot folytatni, ezért a termékek fogyasztása is ilyen irányba alakult át az utóbbi években. Adatainkból látjuk, hogy ma már sokan egész évben gondoskodnak a megfelelő vitamin bevitelről, nem csak télen, vagy amikor megfázásos időszak fenyeget bennünket” – tudtuk meg a Nutriversum képviselőjétől.
Pénzügyi eredményeket tekintve nettó 2,55 milliárd forint árbevétellel és 360 millió forintos eredménnyel a válság ellenére is 11 százalékos növekedést tudott bemutatni 2022-ben a megelőző évhez képest a magyar márka. Eddig bevételük 60 százalékát a webshop generálta, ami éves szinten 150.000 kiküldött csomagot jelentett.
2023-ban Nutriversum a piacon elérhető legzöldebb vitamin csomagolásváltásával éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel, ugyanis a vitaminok nem a jól megszokott vitaminos flakonokba kerülnek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba.
“Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért kevesebb műanyagot kell felhasználni, a Nutriversum esetében ez évi körülbelül 2 tonnát jelent. A másik előnye pedig, hogy 100 százalékban újrahasznosítható anyagból készül, így ha a fogyasztó szelektíven gyűjti a szemetét, a csomagolóanyag körforgásban tartható.” – tette hozzá Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
Címlapfotó forrása: Nutriversum hivatalos Facebook oldala