2025. november 27. csütörtök, Virgil
2°C Budapest

Kiverte a biztosítékot az egyik legnagyobb áruházlánc karácsonyi reklámja, felszólalt több szervezet

A rákellenes szervezet szerint a reklámfilm rossz példát mutatott.
Tenyek.hu
2022. november 20., vasárnap 17:29
Vágólapra másolva!

A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.

Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.


A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”

A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.

A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk