
Galambos Lajcsi: gondolom valaki ezzel állt bosszút - videóval
A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.
Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.
A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”
A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.
A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

Galambos Lajcsi: gondolom valaki ezzel állt bosszút - videóval

Mennyire okos Magyarország? - vasárnap este kiderül

Rudán Joe: Minden normális ember a háború ellen van

Kucsera Gábor: Itthon békésen sétálgathatunk a karácsonyi vásárokban, hiszen nálunk nincsenek terrortámadások

Nem akárki lépett be a TV 2 stúdiójába, még Fejes Tominak is leesett az álla

Megható pillanatok az Újratervezésben

Kasza Tibi: a forgatás egy bábeli zűrzavarra emlékeztetett

Újratervezés karácsonyi különkiadás: Új otthon, új remények a bácsalmási tragédia után

Kedvenc magyar éttermében járt Leslie Mandoki, Andy Vajnáról is megemlékezett

Kéményből jött a segélykiáltás: A pomázi tűzoltók ledöbbentek, ki rekedt odabent

Őrült pillanat lett a világ legviccesebb természetfotója

Hétvégi meteorözön: Minden eddiginél fényesebb égi show-t ígérnek a Geminidák