Kiverte a biztosítékot az egyik legnagyobb áruházlánc karácsonyi reklámja, felszólalt több szervezet

A rákellenes szervezet szerint a reklámfilm rossz példát mutatott.

A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.

Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.


A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”

A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.

A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

2022. november 20. 17:29
A 2025-ös nyári televíziós nézettségi verseny egyértelmű győztesei a TV2 hírműsorai és reggeli infotainment produkci...
Eltörölné a családi adókedvezményt a Tisza Párt, és jelentős adóemelést is tervez. Magyar Péterék visszahoznánk a há...
Kilenc év után áll társaival ismét a rajtvonalhoz.
Hackertámadás érte és törölték a Hetek közéleti YouTube csatornáját, ami miatt elérhetetlenné vált a teljes tartalom...
Ahogy ígérték, a Budai Vár falai között ezen az estén nem márványból vagy bronzból, hanem hangjegyekből és érzelmekb...
A miniszterelnök közösségi oldalán közzétette videóban fejtette ki kedden, hogyan illendő és szokás a Himnuszt szava...