
Kedvenc magyar éttermében járt Leslie Mandoki, Andy Vajnáról is megemlékezett
A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.
Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.
A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”
A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.
A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

Kedvenc magyar éttermében járt Leslie Mandoki, Andy Vajnáról is megemlékezett

Kéményből jött a segélykiáltás: A pomázi tűzoltók ledöbbentek, ki rekedt odabent

Őrült pillanat lett a világ legviccesebb természetfotója

Hétvégi meteorözön: Minden eddiginél fényesebb égi show-t ígérnek a Geminidák

Megkezdődött az Adni Öröm! adománygyűjtő akció

Féltávnál a MikulásGyár

Az 1% Klub - Jakupcsek Gabriella és Szulák Andrea mélyvízben

Rátalált önmagára Kanadában Lakatos Yvette, de valami mégis hiányzik az életéből

Stana Alexandra karácsonya más lesz, mint eddig

Ismét Magyarországon koncertezik Dwight Robson és a The Original Golden Voices of Gospel

Vadonatúj Dáridóval búcsúztatja a TV2 az óévet

Többszázmilliós kastélynál tűnt fel a TV 2 stábja, kiderült, ki vetett szemet az eladó ingatlanra