
Nosztalgikus videóval üzent Thomas Gottschalk-nak Leslie Mandoki
A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.
Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.
A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”
A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.
A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

Nosztalgikus videóval üzent Thomas Gottschalk-nak Leslie Mandoki

Megtörte a csendet a Coldplay koncerten lebukott techvezér szeretője

Könnybe lábadt szemmel jelentkezett be a TV 2 műsorvezetője, ilyen állapotban még sosem láttuk

Mesébe illő találkozás: Csézy kislánya elvarázsolta Placido Domingot

Egy tudós „felboncolta” a Grincset, és hátborzongató felismerésre jutott

5 praktika, hogy ne betegedjen le karácsony előtt

Thomas Gottschalk-nak üzent Leslie Mandoki - Videó

Reszkessetek, betörők! - lázban ég Lékai-Kiss Ramóna és férje

Király Linda elárulta 30 kilós fogyásának titkát és szerelméről is beszélt

„Olyan cuki vagy!” – mondta, majd megpuszilta az eladót Fejes Tamás

Most voksolhat kedvenc ízére: Bővült az idei szaloncukor-kínálat!

Idén is összefogott a Fradi-család