
Tudta, hogy Nikola Tesla Pomáz díszpolgára, eláruljuk, miért
A kutatás szerint ugyanis a sörivókrosszabbul táplálkoznak, többet dohányoznak és lustábbak, mint a bort és a szeszes italokat fogyasztó emberek – írta a Daily Mail.
A Tulane Egyetem kutatói szerint, – akik közel 2000 felnőtt ivási szokásait vizsgálták – a sörivóknál még azok is egészségesebbek voltak, akik többféle alkoholt fogyasztottak.

A fotó illusztráció: Shutterstock
A tudósok a sörimádóknál állapították meg a legmagasabb napi kalóriabevitelt és a legalacsonyabb fizikai aktivitást, ebből adódóan pedig náluk a legmagasabb az elhízás és az ehhez kapcsolódó betegségek kockázata.
A kutatás áttörő eredményeit vasárnap mutatják majd be egy neves egészségügyi találkozó keretein belül.

Tudta, hogy Nikola Tesla Pomáz díszpolgára, eláruljuk, miért

Megjósolták a BL-döntő eredményét a miskolci makik

Bocsánatot kért Eszenyi Enikő

Meghalt Reményi Károly

Új szerep, új elme? Megdöbbentő eredményeket hozott egy apaságról szóló kutatás

Gyászol a Nyíregyházi Állatpark

Gólyahír Törőcsik Franciskáéknál, nagynéni lett a színésznő

Vadonatúj történetekkel és óriási licitharcokkal folytatódik a Kincsvadászok a TV2-n

Hétfő estétől új részekkel jön az Újratervezés a TV2-n

Ön tudta? – Szinte minden konyha alapkelléke a legundorítóbb veszélyforrás

Amikor a fák néma igényei hallhatóvá válnak

Cannes: Egy román család története vitte el az Arany Pálmát