A mai világban elengedhetetlen a nemzetközi szereplők bevonása a fiatalabb generációk eléréséhez. Ezek az újfajta megközelítések, mint az influenszer marketing, szükségszerűek annak érdekében, hogy hatékonyan elérjük és bevonjuk ezt a célcsoportot, akikre hagyományos módszerekkel nehéz rátalálni és még nehezebb aktivizálni. Fontos figyelemmel kísérni, hogy a turisták szokásai miképpen változnak és milyen igényekkel rendelkeznek. Aki nem igazodik ehhez, az elkerülhetetlenül lemarad – nyilatkozta a Világgazdaságnak Gianni Annoni, gasztronómiai szakértő és étterem tulajdonos.
Így működik a vendéglátás is
Amikor vendégül látsz valakit, mindig megpróbálod megmutatni a helyi látnivalókat és ezen keresztül a város legjobb arcát megismertetni. A Budapest Influencer Trip célja Budapest városának népszerűsítése volt, több milliós bázisú tartalomgyártók közreműködésével.
Egyelőre nem tudhatjuk, hogy az esemény által pontosan kik és mikor fognak ellátogatni az országba, azt azonban biztosan tudjuk, hogy sokan fogják látni a fővárosról készült képsorokat. Így ahhoz nem fér kétség, hogy az eseménynek rövid vagy hosszú távon lesz eredménye, ez csak idő kérdése.
A Pomo D’oro tulajdonosa egy friss esemény kapcsán érzékeltette a lapnak az influenszer marketing fontosságát.
Nézzük meg például a Coldplay magyarországi látogatását, a koncert alkalmából is rengetegen érkeztek Budapestre. Az együttes több mint 26 milliós követőbázisú Instagram oldalán, egy, a főváros nevezetességeiről készített videót osztott meg, kiemelve a város gyönyörű arcát, ezt is mondhatjuk influenszer marketingnek. A Budapestet bemutató videót több mint 3 millióan látták. Így lehet a legjobban megragadni a figyelmet. Tehát napjainkban az influenszer marketinget megkérdőjelezni szakmaiatlanság – zárta gondolatait Gianni Annoni.