• A TV2 mindhárom kiemelt korcsoportban megnyerte a teljes napot a nézettségi versenyben. Ez a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) 9,2%-os átlag nézői részesedést jelentett februárban, míg a második helyezett RTL 7,2% közönségarányt ért el. Csoportszinten mindhárom vizsgált célcsoportnál teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport volt a legnézettebb.
• A saját gyártású produkciók közül februárban a hétköznapi műsorok – a Szerencsekerék és a Kincsvadászok – nyerték az idősávjukat havi átlagban, mindhárom kiemelt korcsoportban.
• A Kincsvadászok különösen sikeres, a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) átlagosan kétszer annyian nézték februárban, mint a legfőbb konkurenst az azonos idősávban. A 18-49 éves nézők tekintetében közel két és félszeres, a teljes lakosság körében pedig még nagyobb, több mint két és félszeres az előny. Ráadásul a műsor eddigi összes epizódja nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.