A 10 részes Hunyadi átlagos nézőszáma a 18-59 évesek körében 414 ezer fő volt, átlagos nézői részesedése pedig 20,8%, míg az RTL 10,3%-ot ért el a műsor idősávjában. Ez azt jelenti, hogy a korcsoportba tartozó tévénézők több, mint ötöde a Hunyadit nézte, és így átlagosan kétszer annyian választották, mint a fő konkurens műsorait ebben az idősávban.
A teljes lakosság körében még látványosabb a különbség, hiszen az átlag 821 ezres nézőszámhoz 21,4%-os nézői részesedés párosult (RTL azonos idősáv: 10,2%). A sorozat legnézettebb epizódja közel egymilliós nézőszámot ért el (AMR: 941 ezer fő) a teljes lakosság körében, amire 2021 áprilisa óta, vagyis az elmúlt közel 4 évben egyetlen sorozat egyetlen epizódja sem volt képes a teljes magyar televíziós piacon.