
Megtörte a csendet T. Danny, így reagált a drogbotrányra
2022 első felében több sikerműsor is visszatért a TV2 képernyőjére, hétvégén pedig új heti sorozat debütált a csatornán. Az előző évekhez hasonlóan a csatorna januárban az Exatlonnal nyitott, és az áprilisban véget érő All Star évad átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett.
Tavasszal újra forgott a Szerencsekerék is, melynek második évada hétről hétre egyre magasabb nézői részesedést tudott elérni a 18-59 éves nézők körében, és így átlagosan a korcsoport 12,5 százaléka nézte a vetélkedő egy-egy részét.
Hasonlóan jól teljesített a május elején 4. évadával visszatérő Drágám, add az életed!, melynek egy-egy epizódját a 18-59 éves nézők 12,4 százaléka látta, a teljes lakosság körében pedig – a Szerencsekerékhez hasonlóan – idősávja legnézettebb műsora lett. Az év első felében újra ismert sztárok bújhattak más előadók bőrébe a Sztárban sztár színpadán, és a 8. évad átlagosan, mindhárom kiemelt korcsoportban jelentős fölénnyel nyerte idősávját.
A tavaszi hétvégék sikere elsősorban a csatorna vadonatúj, saját gyártású heti sorozatának, a Pepének köszönhető. A dunaszéphelyi pecsenyéző szereplőinek életét nyomon követő vígjátéksorozat szintén jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban.

A fotó illusztráció
A reggelente futó Mokka és Mokkacino mind féléves átlagban, mind az egyes hónapok tekintetében az idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban. A főműsoridős Tények júniusban nem csak a 18-49 éves nézők körében nyerte az idősávját, hanem továbbra is idősávja legnézettebb műsora a teljes lakosság körében is, ami azt jelenti, hogy átlagosan több, mint félmillióan nézték egy-egy adását, amihez 22,0 százalékos átlagos közönségarány párosult (célcsoport: A4+).
Ennek is köszönhetően, az év első nyári hónapjában, júniusban a TV2 a 18-59 évesek körében 8,1 százalékos közönségaránnyal, a 18-49 évesek körében pedig 8,0 százalékos közönségaránnyal lett a legnézettebb csatorna, amivel az RTL Klubot azonos sorrendben 0,9 százalék ponttal és 0,8 százalékponttal múlta felül teljes napon.
A TV2 Kábelportfólió zászlóshajója, a Mozi+ 2022 első félévében átlagosan nemcsak teljes napon őrizte meg vezető pozícióját, hanem már főműsoridőben is az első helyet birtokolja a kábelcsatornák versenyében, mind a 18-59 éves, mind a 18-49 éves nézők körében.
A TV2 Csoport az év eddigi hónapjaihoz hasonlóan júniusban szintén sikeresen megőrizte piacvezető pozícióját teljes napon, mindhárom kiemelt korcsoportban, ami a 18-59 évesek körében 22,4 százalékos, a fiatalabb, 18-49 éves korcsoport esetében pedig 21,4 százalékos nézői részesedést jelent (RTL Magyarország mindkét korcsoportban egyaránt 17,9 százalék).

Megtörte a csendet T. Danny, így reagált a drogbotrányra

Sürgősségire került a TV 2 arca, éppen egy új műsort forgattak

Összeomlott Ádám Attila a TV 2 élő show-ja alatt, Herceg Erika rohant fel hozzá a színpadra

Leslie Mandoki a berlini fal leomlásának évfordulóján üzent

Hat éve vár a pillanatra Herceg Erika, végre teljesült a vágya

Peter Srámek új lemezzel tér vissza

Lékai-Kiss Ramóna kimondta: "Akasztják a hóhért"

Gyógyszer helyett: 5 immunerősítő étel, ami ott lapul a konyhánkban

10 milliót kell fizetnie a TV 2-nek, több százezer néző láthatta, ami adásba került péntek este

Gyászol a Budapesti Operettszínház: Lesújtó hírt tettek közzé szombaton

„Nem tudom megmagyarázni, miért, de hívogat” – Dulin Metta bevallotta, Dubaj lehet az új otthona

Demcsák Zsuzsa fia miatt utazott egy másik országba: ez történt a nagy találkozáson