Továbbra is sokan tájékozódnak az aktuális gazdasági, politikai és közéleti eseményekről a TV2 infotainment műsoraiból. Szeptemberben az esti Tényeket átlagosan 654 ezren nézték, amihez 22,5 százalékos nézői részesedés párosult a teljes lakosság körében. A magas nézőszámnak köszönhetően az esti Tények átlagosan idősávja legnézettebb műsora lett mind a teljes lakosság, mind a 18-49 éves nézők tekintetében. A Tények Plusz szeptemberben szintén uralta idősávját, hiszen egy-egy adását átlagosan 527 ezer 4 éves vagy annál idősebb néző követte, vagyis a korcsoport nézőinek 15,8 százaléka. A reggeli órákban adásban lévő Mokka és Mokkacino továbbra is sikeresek, hiszen szeptemberben ismét idősávjuk legnézettebb műsorai voltak mindhárom kiemelt korcsoportban.
Teljes napon a TV2 szeptemberben ismét a nézettségi toplista élén végzett, és ezzel megőrizte piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban.
Szeptember 4-én elindult a Money or love, a SuperTV2 napi dating reality műsora, aminek első epizódja a TV2-n volt látható, majd a további részek szeptember 5-től a SuperTV2-n kerültek adásba. A SuperTV2-n eddig műsorba került 20 epizód átlagosan a 18-59 éves nézők 2,6 százalékát nyerte meg magának, és ezzel az eredménnyel több néző választotta esti szórakozásként, mint akár az RTL II (2,0%), a Cool (1,4%) vagy a Viasat3 (1,4%) azonos idősávját.
A főcsatorna sikereinek, és a kábelportfólió széles kínálatának köszönhetően, szeptemberben a TV2 Csoport már nem csak teljes napon, hanem főműsoridőben is piacvezető mindhárom kiemelt korcsoportban. Mindemellett, a havi átlagos nézői részesedések tekintetében a TV2 Csoport szeptemberben érte el az idei legmagasabb eredményét teljes napon, ráadásul az RTL Magyarországot az idei legnagyobb különbséggel tudta maga mögé utasítani (A18-59, A18-49, A4+). A TV2 Csoport csatornáit szeptemberben átlagosan a 18-59 évesek 24,1 százaléka, a 18-49 évesek 24,3 százaléka, és a 4 éves vagy annál idősebb nézők 25,3 százaléka választotta teljes napon (RTL Magyarország azonos sorrendben: 19,2%; 18,6%; 17,3%). Főműsoridőben a közönségarány a TV2 Csoport esetében a 18-59 évesek körében 25,30 százalék, a 18-49 évesek esetén 25,8 százalék, míg a teljes lakosság tekintetében 26,3 százalék (RTL Magyarország azonos sorrendben: 25,26%, 24,9%, 23,2%).