A novemberi kiemelkedő eredményeket a sajátgyártású műsorok, valamint az infotainment programok sikerének köszönheti a cégcsoport:
• Novemberben ért véget a Bachelor - A Nagy Ő legújabb évada, mely jelentős fölénnyel nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. A fináléra november 5-én került sor, melyre a teljes lakosság körében közel minden 5. néző volt kíváncsi (SHR: 19,7%), és a döntő nézőszáma megközelítette a 900 ezret. Ez az eredmény a teljes lakosság körében a november havi műsortoplista első helyére repítette A Nagy Ő döntős adását.
• Szintén novemberben zárult az Ázsia expressz 4. évada, amely november havi és évadátlagban is végül mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett.
• A Sztárban sztár leszek! idei évadának novemberi epizódjai átlagosan a teljes lakosság körében nyerik idősávjukat. A 4. évad átlagában viszont továbbra is mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora.
• A Dancing with the Stars kapcsán a novemberi, de az eddig adásba került összes epizódra is igaz, hogy eddig toronymagas különbséggel nyeri az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. A teljes lakosság körében átlagosan több, mint kétszer annyian nézik a táncos show-t, mint az RTL-t az azonos idősávban.
• A hétköznapi, jelenleg adásban lévő saját gyártású műsorok közül a november 6-án indult Párharc szintén tetemes fölénnyel lett novemberben idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban. A Farm VIP 4. évada a teljes lakosság körében nyeri az idősávját.
• Továbbra sem talált legyőzőre a Zsákbamacska március 12-i adása, ami ez idáig az év legnézettebb műsora, mindhárom kiemelt célcsoportban.