2025. november 26. szerda, Virág
2°C Budapest

Megkopasztották Palik Lászlót a sztárok!

Több mint 23 millió forintot vittek haza a sztárok a Legyen Ön is Milliomos! első hetében. A legendás kvízműsor már az első héten elsöprő sikert aratott a nézők körében, hiszen mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) kimagasló eredménnyel volt idősávja legnézettebb műsora. 
Tenyek.hu
2024. november 25., hétfő 18:39
Vágólapra másolva!

A nézők örömére a celebpárok nemcsak a műsorvezető Palik Lászlónak, hanem nekik és saját maguknak is bizonyíthatták szellemi rátermettségüket, kisebb-nagyobb sikerrel. A vetélkedő eddig adásba került minden epizódja nyerte az idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.

Mindemellett minden korcsoportnál egy növekvő trend látszik, ugyanis az eddigi két legnézettebb epizód csütörtökön és pénteken került adásba. A teljes lakosság körében a műsor átlagos nézőszáma meghaladja a 748 ezer főt, melyhez 23%-os közönségarány párosul. Ez azt jelenti, hogy közel minden 4. tévénéző figyelemmel követte a kvízműsort az első héten.


A kereskedelmileg fontos 18-59 évesek körében szintén kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhet a TV2 a műsor kapcsán. A Legyen Ön is Milliomos!-t ebben a korcsoportban több, mint 303 ezren választották késő esti szórakozásnak – kétszer annyian, mint a konkurens csatornát a műsor idősávjában.

Az első hét átlaga alapján a műsor nézői részesedése a 18-59 évesek körében 18,0%, míg a fiatalabb 18-49 évesek körében 15,5% volt (RTL azonos idősáv azonos sorrendben: 8,8% és 9,0% SHR).

Hétfőtől péntek estig vállalkozó kedvű civilek teszik próbára magukat, akik mind azért érkeztek Palik Lászlóhoz, hogy a megküzdjenek a mesés ötvenmilliós fődíjért.

– mondta el Palik László.

Live+as live adatok
Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk