
I. világháborús katonák üzenetét találták meg egy sodródó palackpostában
Már nem a fogyás a leggyakoribb ok, amiért az emberek táplálékkiegészítőket vásárolnak - derült ki a Nutriversum legújabb fogyasztói kutatásából.
A megkérdezettek 87 százaléka az általános, egészséges életmód támogatása miatt fogyaszt ilyen termékeket. 44 százalékuk viszont a megbetegedések elkerülése érdekében, 42 százalékuk pedig szépségápolási célra alkalmazza őket.

A magyar táplálékkiegészítő cég 800 fős kutatása rámutatott, hogy továbbra is a kollagén az egyik legfelkapottabb összetevő. Második helyen a vitaminok, harmadik helyen a fehérjetartalmú termékek állnak.

Az előző évekhez képest növekedést mutatott a női formulák, az ízület-támogatók és az egészséges élelmiszerek kategóriája is.
Azt látjuk, hogy az emberek megértették, és megtalálták a táplálékkiegészítők helyét az életükben. Egyre tudatosabban tájékozódnak, sokat olvasnak a hatóanyagokról és az egészséges életmód témáról, így a minőség terén már senki nem akar kompromisszumot kötni
– mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője, aki azt is elárulta, hogy a döntési tényezők listáján az összetételt és az árat a "vevői értékelések", majd "a termék íze" szempontok követik.

A felmérés szerint viszont egyre többet is költünk vitaminokra és táplálékkiegészítőkre. A legtöbben havi szinten 5-10 ezer forintközött adnak ki ilyen termékekre, míg 10-20 ezer forintközött kevesebben. A harmadik helyen azonban az 5 ezer forint alatti kategória áll.
A növekedés ott figyelhető meg, hogy míg a korábbi években inkább az 5 ezer forinthoz húzott a leggyakoribb kosárérték átlaga, 2023-ban ez már inkább a 10 ezerhez közelített.

Ezek a termékek ma már nagyon könnyen és relatíve olcsón beszerezhetőek. Például egy havi C-vitamin adag a Nutriversum kínálatában 1500 forint környékén elérhető
– egészítette ki az eredményeket a cég marketing vezetője.
A felmérés rámutat arra is, hogy ezeket a termékeket már nem csak a fiatal felnőttek vásárolják, hiszen egyre több az idősebb fogyasztó.
A vásárlóik számában ugyanis a két legnagyobb növekedést mutató korosztály a 45-54, illetve az 55-65 évesek voltak. Előbbi 22, utóbbi 38 százalékos növekedést mutatott az előző évhez képest.
A Nutriversum a nehéz gazdasági helyzet ellenére sikeres évet zárhat maga mögött, hiszen nettó 2,69 milliárd forintos árbevétellel zárta a 2023-as évet, ami 5 százalék emelkedés az előző évhez képest.
Elégedettek vagyunk a 2023-as eredményeinkkel, jól teljesítettünk a gazdasági körülmények ellenére is. A tavalyi év a fejlesztések és beruházások éve volt a Nutriversum-nál. Olyan hosszútávú stratégiákat segítő beruházásokat tudtunk megvalósítani, mint a márka teljes arculatváltása, vagy a teljes IT rendszer cseréje
– értékelte az évet Fetter Ármin.
A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

I. világháborús katonák üzenetét találták meg egy sodródó palackpostában

Heidi Klum ismét kimaxolta a Halloweent, őrületes jelmezbe bújt

Az ágyból posztolt Curtis és felesége, társaságuk akadt - Fotó

Meghalt Robert De Niro unokája – újabb fejlemények vannak az ügyében

Megrongálták Brasch Bence autóját, kiakadt az énekes - Videó

Csináld, ahogy akarod, sz*rok rá! - Marics Peti beszólt versenyzőjének

Az egykori modell is csatlakozott a Digitális Polgári Körökhöz

Lánykérés történt a párkeresőben, váratlan fordulatot vett a műsor

Szörnyeteggé válunk a kanapén? – Sokkoló modell mutatja meg, mi várhat ránk

Lélegzetelállító jelenségek kápráztatják el az égbolt szerelmeseit

Gyerekkori fotón Ganxsta Zolee és édesanyja, szem nem marad szárazon

Sütőtökjelmezben Szoboszlai Dominik kislánya - Ennél cukibb fotó ma nincs az interneten