2025. december 25. csütörtök, Eugénia
3°C Budapest

Magyar energiaitalt reklámoz a világ egyik legszexibb férfija

Kiderült, miért utazott Magyarországra pár hete a világ egyik legszexisebb férfija, Michele Morrone: hazánk piacvezető üdítőgyártójának lett a reklámarca!
Tenyek.hu
2024. február 14., szerda 16:27
Vágólapra másolva!

Újra meglepő húzással rukkol elő a HELL ENERGY. A több mint 60 országban elérhető márka legújabb globális kampányában a világ egyik legfelkapottabb színészét, Michele Morrone-t láthatjuk különböző élethelyzetekben. A többrészes, fülledt sikerfilm, a „365 nap” főszereplője, a Dolce&Gabbana arca újabb fejezetet nyit a HELL sikertörténetében.

Michele Morrone-t leginkább a karizmatikus Massimo Torricelli karakterével azonosítják, hiszen a nemzetközi ismertséget berobbantó film nézők milliónak rajongását hozta el az olasz színész számára 2020-ban. A filmes debütálást számos megbízás követte neves divatházak jóvoltából, 2023-ban például Katy Perryvel reklámozta a Dolce&Gabbana parfümjét. Hamarosan pedig újabb filmben láthatjuk, a Subservience című thrillerben Megan Fox lesz a partnere. Divat- és filmes karrierjének köszönhetően, Michele Morrone neve ma már egyet jelent a vonzó, stílusos megjelenéssel, a sármmal és az alfa-hím férfitípussal.


A HELL ENERGY mindig is élen járt abban, hogy új és izgalmas utakon járjon és formabontó megoldásokat alkalmazzon. Michele karaktere és magával ragadó megjelenése kiválóan illeszkedik a brandhez, így a HELL és a sztár együttműködése nem csupán egy reklámkampány, hanem két olyan nagyágyú egymásra találása, akik az erőt és a minőséget képviselik.

– mondta el az új együttműködés kapcsán Popovics Adrienn, a HELL operatív marketing igazgatója.

A több mini reklámfilmből álló új kampány több mint 60 országban indul február közepén, kihasználva a marketingkommunikáció teljes spektrumát, különös tekintettel a közösségi média csatornákra. A rajongók és a márka fogyasztói egy integrált megoldások keretein belül, az eladáshelyeken és kültéri reklámhordozókon, illetve a televízióban és digitális csatornákon találkozhatnak majd a sármos olasz színésszel. A filmek különlegessége, hogy különböző élethelyzetekben mutatják be Morronét, amikor HELL energiaitalt fogyaszt, például a reggeli fürdőszobai rutinja, vagy edzés közben.

A forgatás nemzetközi produkció keretében Magyarországon zajlott, mintegy száz fős stábbal, amerikai rendező bevonásával.


Michele azonban a munka mellett a szórakozásra is szánt időt. Amellett, hogy megnézte a csodálatos fővárosunk, Budapest főbb nevezetességeit, Hajdú Péterrel is biliárdozott.

Az emlékezetes játékot a producer videóra is vette, majd megosztotta azt Instagram-oldalán a követőivel.

A felvételen azonban jól látható, hogy a nagy nevetésekkel induló összecsapás rendkívül csúnyán végződik.

A Frizbi egykori házigazdája ugyanis egy rosszul sikerült lökéssel összetört egy 2 millió forintos vázát.

- írta a posztjában Hajdú Péter.

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk