
Meghökkentő ajánlatok a Kincsvadászok és a Lakásvadászok adásaiban
A Nutriversum fogyasztói felmérése szerint jóval több a hölgy vásárló, mint a férfi, ugyanis a vásárlóik 68 százaléka hölgy. A táplálékkiegészítő termékek kategória szerinti eloszlásban is megmutatkozik a nemek eltolódása, ugyanis a legnépszerűbb termékek sorrendje: kollagén, vitamin és fehérje. Őket követik az egészséges élelmiszerek és a női formulák. Növekedést tekintve 2022-ben a kollagének 19 százalékkal , a vitaminok 17 százalékkal, a fehérjék 11 százalékkal emelkedtek az előző évhez képest.

Összegezve, a most kapott adatokból jól látható, hogy – a nemzetközi tendenciákhoz hasonlóan – a piacon ma már több a hölgy vásárló, mint a férfi.
“Míg régen a piac húzótermékei a fehérjeporok voltak, a Covid megjelenésével elképesztően megugrott a kereslet a vitaminokra, illetve körülbelül ezzel egyidőben hazánkban is berobbant a világon tapasztalható kollagén őrület. Ehhez a kettő hatáshoz társult hozzá az a trend, hogy egyre többen kezdenek el foglalkozni a testükkel és az egészségükkel. Ezek a hatások kezdték átformálni az egész piacot és így tudtak a táplálékkiegészítők megjelenni azoknak a családoknak is a konyhapultján, akik soha nem voltak edzőteremben.” - mondta Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
A felmérés szerint ugyanakkor a növekedés kulcsa a női vásárlók térhódítása és az egyre szélesebb termékpaletták mellett, a korosztály szerint évről évre emelkedő szélesebb réteg eredménye is. Korosztályt tekintve a 25-45 év közöttiek vannak a legnagyobb arányban, de egyre nagyobb vásárlói réteget tesz ki a 45-55 éves korosztály is az utóbbi 2 évben.

Az adatokból az is kiderült, hogy a táplálékkiegészítőkre a vásárlók ma már nem szezonális termékként tekintenek. “Korábban a vásárlók akkor vásároltak ilyen termékeket, amikor konkrét céljuk volt, például a strandszezonra való felkészülés. Mivel egyre elterjedtebb az a szemléletmód, hogy egész évben próbáljunk egészséges életmódot folytatni, ezért a termékek fogyasztása is ilyen irányba alakult át az utóbbi években. Adatainkból látjuk, hogy ma már sokan egész évben gondoskodnak a megfelelő vitamin bevitelről, nem csak télen, vagy amikor megfázásos időszak fenyeget bennünket” – tudtuk meg a Nutriversum képviselőjétől.
Pénzügyi eredményeket tekintve nettó 2,55 milliárd forint árbevétellel és 360 millió forintos eredménnyel a válság ellenére is 11 százalékos növekedést tudott bemutatni 2022-ben a megelőző évhez képest a magyar márka. Eddig bevételük 60 százalékát a webshop generálta, ami éves szinten 150.000 kiküldött csomagot jelentett.
2023-ban Nutriversum a piacon elérhető legzöldebb vitamin csomagolásváltásával éves szinten körülbelül 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel, ugyanis a vitaminok nem a jól megszokott vitaminos flakonokba kerülnek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba.
“Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért kevesebb műanyagot kell felhasználni, a Nutriversum esetében ez évi körülbelül 2 tonnát jelent. A másik előnye pedig, hogy 100 százalékban újrahasznosítható anyagból készül, így ha a fogyasztó szelektíven gyűjti a szemetét, a csomagolóanyag körforgásban tartható.” – tette hozzá Fetter Ármin, a Nutriversum marketing vezetője.
Címlapfotó forrása: Nutriversum hivatalos Facebook oldala

Meghökkentő ajánlatok a Kincsvadászok és a Lakásvadászok adásaiban

Egy család mentette meg Annoni Zita karácsonyát

Órák kérdése, és berobban a Stranger Things 5. évada - Ön emlékszik még, mi történt a kisvárosi hősökkel?

Vége mindennek! Nyolc év után szakított párjával a Farm VIP sztárja

„Nem egy világból jöttünk…” – Németh Kristóf meglepő vallomása Szépréthy Rolandról

Ön már készül a karácsonyra? - Szavazzon!

Egyetlen nap alatt a fenekére vert 80 milliónak a magyar sztárpár, kiderült, mire költötték

Így még sosem láttuk! 78 évesen ledobja a textilt Bánsági Ildikó

Falási rohamoktól a teljes megújulásig: ezért változott meg Csomor Csilla élete

Újra szingli? Egy elit randioldalon bukkant fel a magyar tinibálvány

Metzker Viktória luxusnyaralásra ment férjével, a földi paradicsomból jelentkeztek be

Folytatódik Az 1% Klub Kasza Tibivel