
Elton John megdöbbentő vallomása: 15 hónapja szinte vak
A brit szupermarket óriás, azaz a Waitrose 2022-es karácsonyi reklámfilmje a „It’s Beginning To Look A Lot Like Christmas” címet kapta, koncepciója szerint pedig azt hivatott bemutatni, hogy a mezőgazdaságban dolgozó termelők egész évben milyen fáradtságos munkát végeznek, többek között azért is, hogy az ünnepi vacsoraasztal mindig tökéletes legyen.
Az egyik jelenetben két farmer lelkesen mutatja egymásnak, mennyire lebarnultak munka közben, ezt azonban a Melanoma UK bőrrákellenes jótékonysági szervezet igencsak kifogásolta. Szerintük a reklámfilmben pozitív színben tűntetik fel a veszélyes mértékű leégéssel járó barnulást.
A szervezet alapítója, Gillian Nuttall úgy fogalmazott: „Ahogyan nem nevetnénk egy olyan reklámon sem, amely a dohányzást népszerűsíti, ugyanígy ne tegyük ezt a barnulással kapcsolatban sem”
A Waitrose elnézést kért és leszögezte, hogy természetesen semmiképp nem állt szándékukban ilyesfajta negatív üzenetet közvetíteni – írta meg a LadBible.
A címlapfotó illusztráció: Shutterstock

Elton John megdöbbentő vallomása: 15 hónapja szinte vak

Minden eldől szombat este, a megasztárosok őrült kihívással néznek szembe

Kórházba került az Amerikai pite sztárja, sokkoló képek készültek róla

Tóth Gabi kitálalt: Ha tudnátok, hogy milyen, utálnátok, mint a sz*rt...

Könnyekig hatódott a Kincsvadászok kereskedője

Stohl András döbbenetes vallomást tett a függőségéről

Meghökkentő ajánlatok a Kincsvadászok és a Lakásvadászok adásaiban

Egy család mentette meg Annoni Zita karácsonyát

Órák kérdése, és berobban a Stranger Things 5. évada - Ön emlékszik még, mi történt a kisvárosi hősökkel?

Vége mindennek! Nyolc év után szakított párjával a Farm VIP sztárja

„Nem egy világból jöttünk…” – Németh Kristóf meglepő vallomása Szépréthy Rolandról

Ön már készül a karácsonyra? - Szavazzon!