Ám a Tények.hu internetes oldalon az adásban szereplő anyagokon kívül más információk is érik az olvasókat. Számos külföldi, belföldi és bulvár hírrel is találkozhatnak, melyek olvasottsága percről percre elemezve van. Az ebből származó adatok egyfajta iránytűt adnak az újságírók kezébe, hogy megmutassák, melyek azok a topikok, amik nagyobb érdeklődést, nagyobb interakciót váltanak ki a magyar olvasóközönségből és melyek azok, amik kevésbé érdekesek számukra.
A TV2 hírműsorai markáns, stabil nézői bázissal rendelkeznek, ám a nézettséget nem csupán az egyes témák érdekessége, a riportalanyokkal való azonosulás lehetősége, hanem a műsorvezetők felé szavazott bizalom, vagy szimpátia is növeli.
Igaz ez abban az esetben is, ha az adott képernyős egyik este egy táncos műsorban lép fel, másik este pedig kellő komolysággal és profizmussal a hírolvasói feladatait látja el.
Gecse Vivien és a hírosztály a TV2 marketing igazgatójával együttműködve hozza meg azokat a döntéseket, melyek egy-egy műsorvezető másik produkcióban való szereplését érintik. Amennyiben úgy ítélik meg, hogy az mindkét produkciónak és brand-nek jó, engedélyezik a részvételt és a szerződést, az érintettek pedig elfogadják a felkérést.
Ez a műsorvezetőket érintő nagyobb hangvételű interjús meghívásokra, eljegyzésre, esküvőre, babavárást bejelentő hírre, szakítás vagy válás közlésére is igazak.
A beszélgetés végén azonban szóba került a TV2 legaktuálisabb újítása, a TV2 Play Zéró streamingszolgáltató is, melynek kapcsán Radnai Péter arra volt kíváncsi, hogy az alkalmazás a Tények tévénézőit átviszi vagy átfogja-e vinni az internetre.
Gecse Vivien kiemelte, hogy eddig sem érezték és véleménye szerint ezután sem fogják a streaming hatását, ugyanis a nézők – számszerint 755 ezren – hűségesen a Tényeket, a Tények Pluszt és a Mokkát választják estéről estére és reggelről reggelre a tévé előtt.