2025. november 06. csütörtök, Lénárd
9°C Budapest

Új műsorvezető érkezik a TV2-höz

Új műsorvezető érkezik a TV2 piacvezető reggeli magazinműsorába, Iszak Eszter személyében. A rutinos tévésnek számító Eszter április 12-én kezdi meg a munkát, Istenes László mellett.
Tenyek.hu
2022. április 09., szombat 08:47
Vágólapra másolva!

A TV2 reggeli infotainment műsora, a Mokka idén lesz 18 éves, 2004 óta köszönti minden hétköznap reggel a nézőket. Műsorvezetőként rengeteg profi televíziós megfordult a székében. A Mokka jelenlegi műsorvezetői, Orosz Barbara, Istenes László és Pachmann Péter mellé negyedikként egy olyan műsorvezető érkezik, aki fiatal kora ellenére sokéves televíziós tapasztalattal rendelkezik, ám reggeli magazinműsorban még nem próbálta ki magát.

Iszak Eszter 2013-ban diplomázott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán, hét éven keresztül a magyar zenecsatorna műsorvezetője volt és több kereskedelmi tévés magazinműsor házigazdájaként láthatták a nézők.

“Nagyon várom az első munkanapomat a Róna utcában. Noha vezettem már élő műsort, ez a fajta reggeli magazinműsor másfajta koncentrációt, felkészültséget és temperamentumot kíván. Biztos vagyok benne, hogy Istenes Laci és Pachmann Péter jelenléte megnyugtató lesz számomra. A zenetévés időszak óta eltelt 12 év, felnőttem, így a nézők egy „új” Iszak Esztert láthatnak majd a képernyőn, ami a külsőségekben is megnyilvánul majd” – mondta el Eszter, aki a búcsúzó Mádai Vivient váltja április 12-től.


Vivien hat év után távozik a műsorból, aki - elmondása szerint - itt vált felnőtté és rengeteg szép élménnyel és barátsággal lett gazdagabb.

A TV2 új arca április 12-én debütál a Mokkában, Istenes Lászlóval.

A Mokka és a Mokkacino sikere töretlen volt márciusban is. A Mokka átlagosan 17,8 százalékos közönségarányt ért el a teljes lakosság körében, de a 18-59 évesek és a 18-49 évesek körében is magasan az idősávja legnézettebb műsora volt. Átlagosan a 18-59 éves nézők 14,2 százaléka, a 18-49 éves nézők 14,0 százaléka választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját azonos sorrendben 6,6 százalék és 5,9 százalék. A Mokkacino idősávjában is megkérdőjelezhetetlen a győztes, hiszen a TV2-es magazinműsor a 18-59 évesek körében átlagosan 9,1 százalékot, a teljes lakosság körében 13,0 százalékot, és a 18-49 évesek körében pedig 8,6 százalékot ért el, ezzel messze felülmúlva fő riválisának azonos idősávját (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 3,0; 2,8; 3,2 százalék).

 

+Ez is érdekelheti

+Címoldalról ajánljuk