Hornung Ágnes bejegyzésében azt írta: az érintettek online ügyfélszolgálaton kaphatnak gyors és szakszerű válaszokat otthonteremtési és családtámogatási kérdésekben.
Emlékeztetett: Magyarországon "2010 óta a gyermek az első", ezért az elmúlt 12 évben három és félszeresére emelték a családokra fordított összeget és több új támogatást vezettek be. A gyermeket tervező és nevelő családokat a háborús helyzetben és a háború okozta energiaválság idején is megvédik és segítik - tette hozzá.
Arra is kitért, hogy a családok jelenleg több mint harminc támogatási formát vehetnek igénybe, amelyekről immár videóbeszélgetésben is tájékozódhatnak. Az új szolgáltatás a csalad.hu oldalon, az ügyfélpont menüpont alatt érhető el. Hozzátette: az online megbeszélésen az érdeklődőket a Családbarát Magyarország Központ ügyfélpontjának felkészült szakemberei segítik eligazodni a támogatási formák között: információt nyújtanak az elérhető lehetőségekről, a jogszabályi feltételekről és az ügyintézés folyamatáról is. Az online videóbeszélgetéshez 9 és 15 óra közötti időpontot lehet foglalni, hétfőtől csütörtökig. Az érdeklődők 45 perces időkeretben, a Teams rendszerén keresztül tehetik fel kérdéseiket. Regisztrálni a https://csalad.hu/ugyfelpont/ felületen lehet, ahol néhány adat és a tájékoztatás témájának megjelölésével foglalható időpont.