
Figyelmeztetést adtak ki, jön a havas eső és a havazás - mutatjuk, hogy hol
Márciusban kimagasló eredményekkel segítették elő a csatorna győzelmét
A március 10-én búcsúzó Szerencsekerék nem csupán márciusban, de a teljes évad átlagában is jelentős előnnyel nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
A vetélkedőt követő hétköznap esti idősávban továbbra is a Hazatalálsz legújabb epizódjait követhették nyomon a nézők, melynek azonban egy rövid időre szintén búcsút kell intenünk. A március 31-én véget érő első évad elsöprő sikert aratott, hiszen a sorozat nem csupán márciusban, hanem a teljes első évad átlagában idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. A 18-59 évesek körében az első évad egy-egy epizódját átlagosan közel 250 ezren követték figyelemmel, amely a nézők 13,2 százalékát jelentette. A legtöbb néző - szám szerint 289 ezer fő - a március 13-i epizódot látta, melyhez 15,5 százalékos közönségarány párosult a korcsoporton belül.
Idén már 9. évaddal visszatérő Sztárban Sztár továbbra is a nézők nagy kedvence, a márciusban sugárzott élő műsorok toronymagasan nyerték idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban.
A közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska szintén hamar belopta magát a nézők szívébe, és az eddig adásba került epizódok átlaga alapján az idei évad mindhárom kiemelt korcsoportban elsöprő győzelmet aratva lett idősávja legnézettebb műsora. A népszerű vetélkedő különleges premier epizódja március 12-én, vasárnap este 20 óra 33 perckor került adásba a TV2-n, és mindhárom kiemelt korcsoportban az éves nézettségi toplista első helyét foglalja el.
Márciusban is kiemelkedően teljesítenek a TV2 infotainment műsorai. A reggeli órák népszerű műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindhárom kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben is. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén mindhárom kiemelt korcsoportban idősávjuk legnézettebb műsorai lettek márciusban.
Összefoglalva:
A TV2 továbbra is megfékezhetetlen – a saját gyártású műsorok elsöprő sikerének köszönhetően nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is piacvezető csatorna- és csoportszinten is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves, a 18-49 éves és a teljes lakosság körében.

A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az élen, hiszen az első negyedév átlagában teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban.


Figyelmeztetést adtak ki, jön a havas eső és a havazás - mutatjuk, hogy hol

Lenyűgöző látvány, az ország több pontja fehérbe borult - Fotók

Iszonyat, mit művel a drog, de nemcsak a fogyasztókat öli – A hajsza folytatódik

Három embert vittek kórházba egy hajdúszoboszlói házból

Ámokfutásba kezdett egy drogos Bács-Kiskunban, videón a sokkoló eset

Meghalt egy férfi az 5-ös úton, még rejtély, miért történt a végzetes baleset

Késsel üldözték a gyalogosokat Kerepesen, videón az ámokfutás

Mindenki életét megmentette a hős apa Budapesten, nyilatkozott a felesége

Titokzatos óriás szelte át az eget Kecskemét felett

Navracsics Tibor: a kormány 3,5 milliárd forinttal segít hét városnak

Épülnek a napelemparkok, egyre több tárolóra van szükség

Megrázó eset egy budapesti uszodában: A víz alatt egy hároméves kisfiút találtak