A TV2-t választotta a legtöbb néző májusban is

Május havi átlagban ismét a TV2-t választotta a legtöbb néző, ennek köszönhetően 2025 első öt hónapjának átlagában továbbra is a TV2 a piacvezető csatorna a fő kereskedelmi korcsoportban (A18-59) és a teljes lakosság (A4+) körében is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A portfóliók versenyében pedig szintén a TV2 Csoport áll az első helyen május havi, és éves átlagban egyaránt.

A saját gyártású műsorok kimagasló eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását az év ötödik hónapjában is:

A 7 év után visszatérő A Nagy Duettben május 11-én hirdettek győztest. A műsor kiemelkedő eredményekkel búcsúzott a nézőktől, az összes élő adás toronymagasan nyerte az idősávját mindkét kiemelt korcsoportban.

A hétköznap estékre május elején visszatért a közönségkedvenc Kincsvadászok. A műtárgykereskedő showműsor májusban adásba került epizódjait a fő kereskedelmi korcsoportban 313 ezren kísérték figyelemmel, melyhez 17,6 százalékos közönségarány társult, így jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora (RTL azonos idősáv: 9,2 százalék SHR). A teljes lakosság körében még nagyobb különbséggel nyerte a műsor az idősávját, ugyanis a tévénézők egyötöde (SHR: 20,0 százaléka), átlagosan 757 ezer fő választotta a Kincsvadászokat esti szórakozásnak (RTL azonos idősáv: 8,5 százalék SHR).


A Kincsvadászok azonban nem csupán hétköznap esténként találta meg a helyét a műsorstruktúrában, hanem hétvégente is be tudta lopni magát a nézők szívébe. A vasárnap esténként futó Kincsvadászok VIP-ban ismert emberek próbálják meg értékesíteni értékes vagy legalábbis értékesnek hitt kincseiket, régiségeiket a kereskedőknek. A műsor májusban adásba került 2 epizódját átlagosan 374 ezren látták a 18-59 évesek körében (SHR: 18,5 százalék), míg 861 ezren a teljes lakosságon belül (SHR: 21,5 százalék ). Ezzel mindkét kiemelt korcsoportban több, mint kétszer annyian választották a műsort májusban, mint a fő konkurens RTL-t a Kincsvadászok VIP idősávjában (RTL azonos idősáv azonos sorrendben: 8,2 százalék SHR és 8,3 százalék SHR).

Az infotainment műsorok közül a május 4-től vasárnap esténként sugárzott Napló kiemelkedő eredményekkel tért vissza, ugyanis a májusban adásba került összes epizódja mindkét kiemelt korcsoportban nagy fölénnyel nyerte az idősávját a fő konkurens RTL-lel szemben. A TV2 reggeli infotainment műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek az első öt hónap átlagában a teljes lakosság körében.

A címlapfotó illusztráció (Shutterstock)

2025. június 03. 14:43
A miniszterelnök közösségi oldalán közzétett bejegyzésben üzent Brüsszelnek.
A Fidesz kommunikációs igazgatója is reagált arra a Ripostban megjelent hírre, miszerint a Tisza Párt egyik meghatár...
Az Európai Bizottság által héten bemutatott költségvetési javaslat, valamint Sebestyén József halála kapcsán is krit...
"Von der Leyen csinált egy költségvetést Ukrajnának! A te pénzedet is odaküldené" - közölte a Fidesz-KDNP kommunikác...
Dugulás, csőtörés, szivárgás, kellemetlen otthoni vészhelyzetek, amikor azonnal cselekedni kell! Ilyenkor jön képbe ...
family
Háborognak az autósok, szitkozódnak a gyalogosok, kétkerekű versenypálya, egy száguldó cirkusz lett Budapest, amióta...
family
Egy ország figyelte lélegzetvisszafojtva az elmúlt hetekben Kapu Tibor űrutazását! Annak a 33 éves fiatalnak a missz...
family
A miniszterelnök kivégzésére buzdíthatta a közönségét Majka a Campus Fesztiválon. A nyíltan kormányellenes rapper eg...
Csaknem 370 milliárd eurót kapna a tervek szerint a következő uniós költségvetésből Ukrajna. Erről az európai uniós ...