
KSH: a vendégek száma 8,3 százalékkal, a vendégéjszakáké 5,6 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
A saját gyártású műsorok kimagasló eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását az év ötödik hónapjában is:
A 7 év után visszatérő A Nagy Duettben május 11-én hirdettek győztest. A műsor kiemelkedő eredményekkel búcsúzott a nézőktől, az összes élő adás toronymagasan nyerte az idősávját mindkét kiemelt korcsoportban.
A hétköznap estékre május elején visszatért a közönségkedvenc Kincsvadászok. A műtárgykereskedő showműsor májusban adásba került epizódjait a fő kereskedelmi korcsoportban 313 ezren kísérték figyelemmel, melyhez 17,6 százalékos közönségarány társult, így jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora (RTL azonos idősáv: 9,2 százalék SHR). A teljes lakosság körében még nagyobb különbséggel nyerte a műsor az idősávját, ugyanis a tévénézők egyötöde (SHR: 20,0 százaléka), átlagosan 757 ezer fő választotta a Kincsvadászokat esti szórakozásnak (RTL azonos idősáv: 8,5 százalék SHR).
A Kincsvadászok azonban nem csupán hétköznap esténként találta meg a helyét a műsorstruktúrában, hanem hétvégente is be tudta lopni magát a nézők szívébe. A vasárnap esténként futó Kincsvadászok VIP-ban ismert emberek próbálják meg értékesíteni értékes vagy legalábbis értékesnek hitt kincseiket, régiségeiket a kereskedőknek. A műsor májusban adásba került 2 epizódját átlagosan 374 ezren látták a 18-59 évesek körében (SHR: 18,5 százalék), míg 861 ezren a teljes lakosságon belül (SHR: 21,5 százalék ). Ezzel mindkét kiemelt korcsoportban több, mint kétszer annyian választották a műsort májusban, mint a fő konkurens RTL-t a Kincsvadászok VIP idősávjában (RTL azonos idősáv azonos sorrendben: 8,2 százalék SHR és 8,3 százalék SHR).
Az infotainment műsorok közül a május 4-től vasárnap esténként sugárzott Napló kiemelkedő eredményekkel tért vissza, ugyanis a májusban adásba került összes epizódja mindkét kiemelt korcsoportban nagy fölénnyel nyerte az idősávját a fő konkurens RTL-lel szemben. A TV2 reggeli infotainment műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek az első öt hónap átlagában a teljes lakosság körében.
A címlapfotó illusztráció (Shutterstock)

KSH: a vendégek száma 8,3 százalékkal, a vendégéjszakáké 5,6 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit

Ön is vásárolt az Auchanban? Ezt a terméket ne fogyassza el!

Figyelmeztetik a magyar határ mellett élőket, váratlan hír érkezett

Végig lopták az országot a pénztárca tolvajok

Részegen száguldott a rendőrök elől, végül pórul járt a motoros - videóval

Vadásztőrrel mellkason szúrta bérlőjét egy férfi Dunakeszin

Dráma Miskolcon: Holttestet találtak egy pincében

Nyílt utcán kegyetlenül megöltek egy férfit Hajdúnánáson

Budapestre jön az igazi Mikulás: ekkor kezdődik a 21. MikulásGyár!

Úszva próbált elmenekülni a rendőrök elől - a Dunába ugrott

Most érkezett: gyerek is van a magyar elhunytak között a kenyai repülőbalesetben

Kutyasétáltatás közben vízzel teli gödörbe zuhant egy 15 éves lány Zircen