A hirdetők számára kiemelten fontos szeptember-decemberi időszakban a TV2 nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben is. Ez azt jelenti, hogy 2022. szeptember 1. és december 31. között főműsoridőben átlagosan a 18-59 éves nézők 14,6%-a, a 18-49 éves nézők 14,7%-a, valamint a teljes lakosság 16,6%-a választotta a TV2-t (RTL eredményei azonos sorrendben: 13,3%; 13,2%; 12,9%). A különbség teljes napon még látványosabb a két fő kereskedelmi csatorna versenyében, hiszen a TV2 átlagos nézői részesedése ebben az időszakban a 18-59 évesek körében 10,8%, a 18-49 évesek esetében 11,0%, a teljes lakosság tekintetében 12,7%, míg az RTL eredményei azonos sorrendben: 8,1%; 8,0% és 7,6%.
A teljes 2022-es évet vizsgálva szintén elmondható, hogy a TV2 teljes napon toronymagasan nyerte a nézettségi versenyt mindhárom kiemelt korcsoportban, a sikeres ősznek köszönhetően pedig már főműsoridőben is minimálisra csökkent a fő versenytárshoz mért különbség. Csoportszinten szintén eredményes évet zárt a csatornacsalád – míg teljes napon sikeresen tartotta meg piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban, 2022-ben már főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban. Teljes éves átlagban ismét a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna teljes napon és főműsoridőben is, a 18-59 évesek, valamint a 18-49 évesek körében egyaránt (A18-59: teljes nap 4,0% és főműsoridő 3,9%; A18-49: teljes nap és főműsoridő egyaránt 4,1%).
A legnézettebb műsorokat vizsgálva a TV2 előnye tetemes volt 2022-ben. Az 50 legnézettebb műsor közül 36 TV2-es adás volt a négy évnél idősebbek körében, az M4 Sport 7, az RTL 6, míg a Duna TV 1 adással került fel a listára.
A 18-59 évesek top 50-es listáján a TV2 22 adással szerepelt, míg az M4 Sport 18 és az RTL 10 műsorral került fel a listára.