
Busz elé zuhant a rollerező férfi, videón a pillanat
Márciusban kimagasló eredményekkel segítették elő a csatorna győzelmét
A március 10-én búcsúzó Szerencsekerék nem csupán márciusban, de a teljes évad átlagában is jelentős előnnyel nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban.
A vetélkedőt követő hétköznap esti idősávban továbbra is a Hazatalálsz legújabb epizódjait követhették nyomon a nézők, melynek azonban egy rövid időre szintén búcsút kell intenünk. A március 31-én véget érő első évad elsöprő sikert aratott, hiszen a sorozat nem csupán márciusban, hanem a teljes első évad átlagában idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. A 18-59 évesek körében az első évad egy-egy epizódját átlagosan közel 250 ezren követték figyelemmel, amely a nézők 13,2 százalékát jelentette. A legtöbb néző - szám szerint 289 ezer fő - a március 13-i epizódot látta, melyhez 15,5 százalékos közönségarány párosult a korcsoporton belül.
Idén már 9. évaddal visszatérő Sztárban Sztár továbbra is a nézők nagy kedvence, a márciusban sugárzott élő műsorok toronymagasan nyerték idősávjukat mindhárom kiemelt korcsoportban.
A közel 30 év után visszatérő Zsákbamacska szintén hamar belopta magát a nézők szívébe, és az eddig adásba került epizódok átlaga alapján az idei évad mindhárom kiemelt korcsoportban elsöprő győzelmet aratva lett idősávja legnézettebb műsora. A népszerű vetélkedő különleges premier epizódja március 12-én, vasárnap este 20 óra 33 perckor került adásba a TV2-n, és mindhárom kiemelt korcsoportban az éves nézettségi toplista első helyét foglalja el.
Márciusban is kiemelkedően teljesítenek a TV2 infotainment műsorai. A reggeli órák népszerű műsorai, a Mokka és Mokkacino továbbra is mindhárom kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben is. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén mindhárom kiemelt korcsoportban idősávjuk legnézettebb műsorai lettek márciusban.
Összefoglalva:
A TV2 továbbra is megfékezhetetlen – a saját gyártású műsorok elsöprő sikerének köszönhetően nem csupán márciusban, hanem az első negyedév átlagában is piacvezető csatorna- és csoportszinten is, teljes napon és főműsoridőben egyaránt, a 18-59 éves, a 18-49 éves és a teljes lakosság körében.

A csatornacsaládok versenyében szintén a TV2 Csoport végzett az élen, hiszen az első negyedév átlagában teljes napon és főműsoridőben is a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban.


Busz elé zuhant a rollerező férfi, videón a pillanat

KSH: a vendégek száma 8,3 százalékkal, a vendégéjszakáké 5,6 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit

Ön is vásárolt az Auchanban? Ezt a terméket ne fogyassza el!

Figyelmeztetik a magyar határ mellett élőket, váratlan hír érkezett

Végig lopták az országot a pénztárca tolvajok

Részegen száguldott a rendőrök elől, végül pórul járt a motoros - videóval

Vadásztőrrel mellkason szúrta bérlőjét egy férfi Dunakeszin

Dráma Miskolcon: Holttestet találtak egy pincében

Nyílt utcán kegyetlenül megöltek egy férfit Hajdúnánáson

Budapestre jön az igazi Mikulás: ekkor kezdődik a 21. MikulásGyár!

Úszva próbált elmenekülni a rendőrök elől - a Dunába ugrott

Most érkezett: gyerek is van a magyar elhunytak között a kenyai repülőbalesetben