
Adományt gyűjtött halott gyerekének – emberöléssel vádolják
A Woolshed nevű szórakozóhely arra ösztönözte a résztvevőket, hogy akasszák fel fehérneműjük felső részét, cserébe pedig ingyenes italt kapnak kosárméretük alapján.
A vitatott promóció a következőt tartalmazta: „A melltartó viselése kényelmetlen, akassza fel a fészerbe...”.
A hatóság megállapította, hogy a klub jogszabálytsértett.
A reklám miatt a szórakozót 3897 dolláros pénzbírsággal sújtották.
A Woolshed leszedte a hirdetést és bocsánatot kért.

Fotó: Woolshed on Hindley hivatalos Facebook-oldala

Adományt gyűjtött halott gyerekének – emberöléssel vádolják

Megölte gyermekei anyját, majd napokig bevásárlókocsiban tologatta a testét

Brutális felvételek kerültek elő az ausztrál terrortámadásról - videóval

Felgyújtották a feldíszített fenyőfát a városközpontban

Durva, zsidók elleni terrortámadás történt, sokakat agyonlőttek

Tavaly Németország még hevesen ellenezte az orosz vagyon elkobzását

Párizs retteg, lemondta a szilveszteri ünnepséget – intő jel Európa számára

A Guardian szerint Európa jövője a bevándorláson múlik, nem azon, hogy megállítsák

Merényletet terveztek egy adventi vásáron, elfogtak öt férfit

Oszló holttestekre bukkantak egy temetkezési vállalatnál, nem hűtötték őket

Brit védelmi miniszter: Európának fel kell készülnie a háborúra

Bevásárlóközpont pelenkázójában késeltek meg egy nőt