
Megölte várandós barátnőjét egy férfi, mert nem akarta elvetetni közös gyermeküket
A Woolshed nevű szórakozóhely arra ösztönözte a résztvevőket, hogy akasszák fel fehérneműjük felső részét, cserébe pedig ingyenes italt kapnak kosárméretük alapján.
A vitatott promóció a következőt tartalmazta: „A melltartó viselése kényelmetlen, akassza fel a fészerbe...”.
A hatóság megállapította, hogy a klub jogszabálytsértett.
A reklám miatt a szórakozót 3897 dolláros pénzbírsággal sújtották.
A Woolshed leszedte a hirdetést és bocsánatot kért.

Fotó: Woolshed on Hindley hivatalos Facebook-oldala

Megölte várandós barátnőjét egy férfi, mert nem akarta elvetetni közös gyermeküket

Gyermekporn*t találtak egy Mikulásnál, több felvételt is rejthet a puttonya

Nincsenek túlélői az orosz katonai repülőgép katasztrófájának

Sokan életüket vesztették egy hétemeletes irodaépületben kiütött tűz miatt Indonéziában

Sokkló kutatási eredmény: Már a korai tanulási készségeket is késlelteti a klímaválság

Golden Globe: Az Egyik csata a másik után vezeti a filmes jelöléseket

Levelet kap minden 18 éves férfi a katonai szolgálat miatt Németországban

Válságstábot tart az európai „háborúpárti elit” Londonban

Paprikaspray-vel elkövetett támadás okozott fennakadást a londoni Heathrow repülőtéren

Többen meghaltak egy goai diszkótűzben

Holttestet találtak egy óvoda udvarán, megrázó látvány fogadott egy édesanyát

Katonák egy csoportja hatalomátvételt jelentett be Beninben