Október eddig eltelt részét vizsgálva (október 1-16.) teljes napon, a TV2 jelentős előnnyel vezeti a nézettségi versenyt mind a hirdetők számára fontos korcsoportokban, mind a teljes lakosság körében (A18-59 SHR% – TV2: 11,6%, RTL Klub: 9,7%; A18-49 SHR% – TV2: 11,6%, RTL Klub: 9,7%; A4+ SHR% – TV2: 13,2%, RTL Klub: 8,8%). A teljes napi átlag mellett főműsoridőben is a TV2 érte el a legmagasabb átlag közönségarányt októberben (A18-59 SHR% – TV2: 15,8%, RTL Klub: 15,5%; A18-49 SHR% – TV2: 15,7%, RTL Klub: 15,5%; A4+ SHR% – TV2: 17,2%, RTL Klub: 14,6%).
Az ősz a saját gyártású műsorok csúcsidőszaka, ebben a rendkívül kiélezett versenyben pedig mind hétköznap, mind hétvégén TV2-es műsor áll a toplisták élén. Október 10-én, hétfőn elindult az Ázsia Expressz harmadik évada és toronymagasan a legnézettebb műsor volt saját idősávjában. Az Ázsia első heti átlaga 17,9% a 18-59 évesek körében, az RTL Klub ugyanebben az idősávban 12,9%-ot ért el. A különbség szintén jelentős a Keresztanyu idősávjában a TV2 javára, hiszen a napi sorozat 13,0%-os heti átlagot ért el, a TV2 pedig 17,7%-ot ugyanebben az idősávban (A18-59).