
Az arany WC-s ukrán háborús maffia lebukott
A MAK az MTI-hez szerdán eljuttatott közleményében azt írta, hogy álláspontjuk szerint egy ilyen intézkedés nem csupán az autós, hanem széles körű társadalmi érdekekkel is ellentétes.
Jelenleg több mint 438 ezer tíz évnél idősebb forgalomban lévő személygépkocsi üzemel Budapesten, ez a teljes fővárosi személygépkocsiállomány több mint 60 százaléka - ismertették.
A MAK szerint ezek tulajdonosait és üzemeltetőit súlyosan diszkriminálná, ellehetetlenítené munkájuk, szolgáltatásaik ellátásában, családjuk ügyeinek intézésében, gyermekeik iskolába járásában, valamint korlátozná az agglomerációból Budapestre munkába járók tömegeit is.

A fotó illusztráció (MTI)
A szervezet ezért kéri a döntéshozókat, hogy készüljenek hatásvizsgálatok, a döntéseket előzze meg valódi elemzés és szakmai, társadalmi vita, amelybe vonják be a MAK-ot is.
Azt is kérik továbbá, hogy a városvezetés adjon érdemi választ a szakmai javaslataikra, és a közlekedésszervezési kérdésekben ne az ötletelés, hanem a szakmai szempontok vezéreljék a döntéshozatalt, és vegyék figyelembe az autósok érdekeit.
Kapcsolódó tartalom:

Az arany WC-s ukrán háborús maffia lebukott

Kovács Zoltán: döntöttek a németek, jöhet a kötelező sorkatonaság!

A magyarok többsége szerint sikeres volt a Trump–Orbán-csúcstalálkozó

Dömötör Csaba: A Tisza-féle Európai Néppárt végleg beállt von der Leyen költségvetési tervei mögé

Tömegek tiltakoztak a tiszás tervek és a sorkatonaság visszavezetése ellen

Engedélyt adott Orbán Viktor - Pólókon és bögréken a firkája

Szijjártó Péter: a szankciók alóli mentesség érvényben van, amíg Orbán Viktor a magyar miniszterelnök és Donald Trump az amerikai elnök

Itt vannak a legújabb kormányzati döntések, fókuszban a nyugdíjasok + videó

Rétvári Bence: Brüsszel Magyarországból bevándorlóországot akar csinálni

Megfutamodott Magyar Péter

Teltházas lesz a győri Háborúellenes Gyűlés, kiderült, kik a fellépők

Menczer Tamás: Bódis Kriszta elárulta, a Tisza Párt szerint a bevándorlás nem lényeges