Négyezer, a világ minden pontjáról érkező nevezésből választotta ki a budapesti ügynökséget a díjakra a 44 fős zsűri, amely a világ 23 országból érkező, a digitális és kreatív szakma nagyágyúiból állt.
Az ügynökség nyertes filmjei között az MVM Csoport, a Szerencsejáték ZRT és Magyar Telekom számára készült kisfilmek szerepelnek, amelyek többféle kategóriában kaptak elismerést.
A nemzetközi siker azért is jelentős, mert nem átlagos körülmények között születtek a filmek, hanem a pandémia alatt, amikor is a kreatív szakembereknek újfajta kihívásokkal és nehézségekkel kellett szembenézniük
A Lounge Group cégcsoport kreatívigazgatója, Radovics Péter így nyilatkozott a díjról:
„Elsősorban annak örülök, hogy a MUSE-on győztes munkáink most eljutnak olyanokhoz is, akik eddig nem ismerték őket, esetleg nem figyeltek még fel az ügynökségre. Azt gondolom, mindegyik olyan színvonalat képvisel, amellyel szívesen mutatnám be magunkat, a gondolkodásunkat, illetve a szakmai elképzeléseinket. Remélem, hogy ezekre a kampányokra más fesztiválokon is felfigyelnek majd.”