2016-ban jelentette be nagyszabású portfólió bővítését és programinvesztícióját a TV2 Csoport. 2016 augusztusában ennek egyik fontos lépéseként elindult a Spíler TV, amely akkoriban nagy újdonságnak számított a tévés palettán. 2018-ban a kábelcsatorna Spíler1 TV néven folytatta működését, és ugyanebben az évben a sportkedvelők örömére elindult a Spíler2 sportcsatorna is. A fő versenytársak tekintetében – az AMC-hez tartozó Sport1 és Sport2, valamint a Network4-hez tartozó Aréna4 és Match4 csatornákkal szemben – a 2025-ös eddigi csoportosított eredmények alapján a Spíler1 és Spíler2 TV együttes erővel átvették a vezetést a fő konkurens sportcsatornák felett teljes napon 0,7%-os közönségaránnyal a fő kereskedelmi célcsoportban (A18-59). Továbbá az éves eredmények tekintetében ez idáig a kereskedelmi sportcsatornák közül a Spíler1 TV-nek volt a legmagasabb a közönségaránya (0,6 SHR%) a csatorna fő célcsoportjában, a 18-59 éves férfiak körében. A Spíler1 TV egyik legnépszerűbb tartalma a világszerte nagy rajongótáborral rendelkező Premier League, amely az angol futball bajnokság legizgalmasabb mérkőzéseit hozza el a nézőknek, valamint a LaLiga-t, a spanyol első osztályú labdarúgó-bajnokságot is óriási érdeklődés övezi a Spíler2-n.