Júliusban is piacvezető a TV2 és a TV2 Csoport teljes napon és főműsoridőben is

Sikerrel kezdte a második félévet a TV2 és a TV2 Csoport, hiszen teljes napon és főműsoridőben is a TV2 volt a nézők első számú választása az év hetedik hónapjában, míg portfólió szinten szintén a TV2 Csoport csatornáit választotta a legtöbb néző mindkét kiemelt korcsoportban (A18-59, A4+). Ezzel a teljesítménnyel mind a főcsatorna, mind a csatornacsalád megőrizte piacvezető pozícióját éves szinten is.

Az alábbi saját gyártású műsorok kiemelkedő eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását júliusban:

• Hétköznap esténként folytatódott az ország egyik legnépszerűbb vetélkedője, a Szerencsekerék, amely júliusban mindkét kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora volt.

• A vasárnap estékre pedig július 13-án tért vissza a Legyen Ön is milliomos! Palik Lászlóval, mely szintén hatalmas népszerűségnek örvend. A kvízműsor minden egyes epizódja magabiztos fölénnyel nyerte az idősávját a konkurens RTL-lel szemben mindkét kiemelt korcsoportban.

              

• A csatorna infotainment műsorai szintén rendkívül sikeresek voltak júliusban. Továbbra is az ország legnézettebb reggeli infotainment magazinjai a Mokka és Mokkacino, melyek júliusban és éves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban tekintélyes különbséggel nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Mindemellett, a főműsoridős Tények és Tények Plusz, valamint a vasárnap esti Napló szintén kimagasló eredménnyel zárta a hónapot, és mindhárom műsor idősávja legnézettebb műsora lett júliusban, mindkét kiemelt korcsoportban.

                

A csatornacsaládok versenyében a TV2 Csoport nyerte a nézettségi versenyt júliusban, mindkét kiemelt korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A TV2 Csoport piacvezető pozíciójának megtartásában ismét nagy szerepe volt a Kábelportfóliónak is, hiszen a teljes napra vonatkozó július havi csatornatoplista TOP4 csatornája közül három – TV2, Mozi+ és SuperTV2 – a TV2 Csoporthoz tartozott a fő kereskedelmi korcsoportban. A Kábelportfólió csatornái közül ezúttal is előkelő pozícióban zárt a Mozi+, mely júliusban is megőrizte a legnézettebb kábelcsatorna címét a fő kereskedelmi korcsoportban, teljes napon és főműsoridőben egyaránt. Mindemellett, a teljes tévés piacot magába foglaló havi csatornatoplista negyedik legnézettebb csatornája júliusban a SuperTV2 lett teljes napon, a fő kereskedelmi korcsoportban. A havi átlagokat tekintve a SuperTV2 ráadásul az eddigi legjobb havi átlag közönségarányát produkálta 2025-ben, akár a fő kereskedelmi korcsoportot, akár a teljes lakosságot nézzük.

Összefoglalva:

A sikeres félévkezdésnek köszönhetően egész évet tekintve teljes napon és főműsoridőben is magabiztosan őrizte meg piacvezető pozícióját a TV2, mind csatorna, mind csoportszinten, mindkét kiemelt korcsoportban. A július havi csatorna-és csoporteredmények magabiztos előnyről árulkodnak.

2025. augusztus 04. 13:01
Az Otthon start program indulása nemcsak a lakástulajdonhoz jutásban, hanem az albérletpiacon is fordulatot hoz. A D...
Gulyás Gergely Debrecen, Kaposvár és Székesfehérvár polgármestereivel tárgyalt.
Újabb bejegyzést tett közzé Orbán Viktor a Harcosok Klubjában. A miniszterelnök ezúttal is számos fontos témát érint...
A Bankszövetség főtitkára szerint nem valószínű, hogy a bankok bemennek három százalék alá az ügyfélszerzés érdekébe...
Óriási sebességgel érkező vonat rohant bele egy vasúti átjáróban rekedt furgonba. Most tették közzé a megdöbbentő vi...
Letartóztatták azt a 42 éves férfit és a fiát, akik rágyújtották a kocsit egy párra Kunmadarason. A brutális támadás...
Donald Trump találkozik Vlagyimir Putyinnal, Menczer Tamás a Fidesz-KDNP kommunikációs igazgatója szerint pedig ez i...
Második világháborús repeszbomba került elő a Balaton Park Circuit versenypályánál, a boxutca közelében - közölte a ...
A lány támadóját hetek óta körözték a rendőrök, végül sikerült elfogni, a bíróság pedig már le is tartóztatta.