Új fejezet nyílt idén az Exatlon történetében, ugyanis a korábbi évadok szereplői tértek vissza újult erővel az All Star évadban. A műsor havi átlagban mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett (A18-59, A18-49, A4+), mellyel nagyban hozzájárult ahhoz, hogy teljes nap tekintetében mindhárom korcsoportban a TV2 legyen a legnézettebb csatorna januárban. A TV2 Csoporthoz tartozó kábelcsatornák szintén jól teljesítettek januárban, így a kábelportfólió és a TV2 Csoport is megőrizte piacvezető pozícióját.
Január 3-án elkezdődött a végjáték, egy különleges évaddal tértek vissza a Bajnokok és a Kihívók az Exatlon Hungary All Star évadában. A premier epizód átlagos nézőszáma 736 ezer fő volt a 4 éves vagy annál idősebb nézők esetében, ami 17,4%-os közönségarányt jelentett a teljes lakosság körében. A januárban adásba került 21 epizódot átlagosan a 18-59 éves nézők 13,2%-a, a 18-49 éves nézők 13,8%-a, valamint a 4 éves vagy annál idősebb nézők 15,7%-a kísérte figyelemmel, mellyel az Exatlon mindhárom kiemelt korcsoportban az idősávja legnézettebb műsora lett, maga mögé utasítva a fő rivális RTL Klubot is (RTL Klub azonos idősáv azonos sorrendben: 12,3%; 11,3% és 12,2%).