Az alábbi saját gyártású műsorok kiemelkedő eredményekkel segítették elő a TV2 piacvezető pozíciójának megtartását:
- Az első félév legnagyobb nyertese egyértelműen a Hunyadi lett, mivel 2025-ben a teljes tévés piacot magában foglaló éves műsortoplista első 5 helyét jelenleg is a történelmi széria uralja a 18-59 évesek körében. A sorozat legnézettebb epizódja ráadásul közel egymilliós nézőszámot ért el (AMR: 941 ezer fő) a teljes lakosság körében, amire 2021 áprilisa óta, vagyis az elmúlt 4 évben egyetlen sorozat egyetlen epizódja sem volt képes a teljes magyar televíziós piacon.
- A hétköznap estékre tavasszal visszatérő Kincsvadászok június 20-án egy időre szabadságra ment, így a nézőknek el kellett búcsúzniuk a közönségkedvenc műtárgykereskedő showműsortól. A Kincsvadászok júniusban is kiemelkedő eredményeket produkált, és jelentős fölénnyel lett idősávja legnézettebb műsora mindkét kiemelt korcsoportban.
- Az ismert emberek szereplésével forgatott Kincsvadászok VIP-nak szintén búcsút kellett intenünk júniusban. A kimagasló eredményeknek köszönhetően a Kincsvadászok VIP szintén mindkét kiemelt korcsoportban markáns fölénnyel nyerte az idősávját.
- Június 16-án immár a 7. évaddal tért vissza a csatornára a Szerencsekerék Kasza Tibivel. A vetélkedő mindkét kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett júniusban.
- Az infotainment műsorok közül a május 4-től vasárnap esténként sugárzott Napló - a június végéig adásba került részek átlagát tekintve - mindkét kiemelt korcsoportban nyerte az idősávját a fő konkurens RTL-lel szemben. A TV2 reggeli infotainment műsorai, a Mokka és Mokkacino júniusban és első féléves átlagban is mindkét kiemelt korcsoportban nyerik idősávjukat a fő konkurens csatorna reggeli azonos idősávjával szemben. Az esti Tények és Tények Plusz pedig szintén idősávjuk legnézettebb műsorai lettek júniusi és első féléves átlagban is a teljes lakosság körében.