Szijjártó Péter adta át magyar divattervező londoni butikját

A Nanushka tervezője és alapító-​tulajdonosa, Sándor Szandra 18 évesen ment Londonba tanulni.  Eközben pincérnőként és áruházban dolgozott, majd hazatért és megvalósította az álmát.

A márka 2020-ban európai viszonylatban a leggyorsabban növekvő divatipari vállalat címet nyerte el a Financial Times rangsorolása szerint.

A külgazdasági és külügyminiszter kulcsfontosságúnak nevezte, hogy legyenek olyan magyar vállalatok, amelyek nemcsak a magyar piacon, hanem globálisan, a nemzetközi piacokon is sikeresek. A magyar kormány mindent megtesz az e célt szolgáló kezdeményezések támogatására, a magyar gazdaságpolitika egyik pillérét jelenti annak elősegítése, hogy a magyar vállalatok globális márkanevekké fejlődjenek.

A Nanushka termékeit mára több mint 500 viszonteladón keresztül, 50 országban forgalmazza világszerte, online értékesítése pedig több mint száz országban elérhető.

 

MTI/A címlapfotó Szijjártó Péter facebook oldala 

2021. május 29. 16:04
Emberölés miatt indult eljárás.
Afrikai eredetű, aktívan vadászó kullancsfajok jelentek meg Magyarországon, amelyek terjeszthetik a halálos krími–ko...
Súlyosan megsérült egy biciklis, amikor egy autós elgázolta vasárnap Tapolca és Kisapáti között.
Tűz keletkezett egy vasúti szerelvényen Sárospatak külterületén hétfő délután, emiatt Szerencs és Sátoraljaújhely kö...
Elkezdték a munkát, már napok óta telepítik az augusztus 20.-i tűzijáték rakétáit és látványelemeit a szakemberek Bu...
Nyolc hetes kiskutyákat dobtak ki egy dobozban a sínek mellé Törökszentmiklóson, kis híján megfulladtak a hőségben. ...
Először a buszsávban, majd a mellette lévő két másik sávban ment szembe a forgalommal egy autós Budapesten, az Erzsé...
Szuper dögösen jelent meg a reggeli műsorban.