
„Úgy nyerjen a Tisza választást Magyarországon, ahogy az ukránok visszafizetik a kölcsönt”
Részben a külföldről érkező milliárdokból finanszírozhatták a Juhász Péterhez, a Bajnai Gordon által alapított Együtt egykori elnökéhez tartozó Nerpédiának a több tízmillió forintból meghirdetett kormányellenes kampányanyagait.
A 2021 nyarán létrehozott oldalon keresztül 38,3 millió forintot költöttek 660 Facebook-tartalom népszerűsítésére, illetve további 28,6 millió forintot 2961 (!) Google-hirdetésre.
Összességében tehát több mint hatvanmillió forintért hirdették a Juhász Péter-féle oldal tartalmait, de csak a választási kampányban. Az utolsó bejegyzést ugyanis a 2022-es parlamenti választás előtti napon tették ki és tavaly április 3-a óta egyáltalán nem hirdették az oldalt, amely azóta nem is frissült.
Erősen úgy tűnik tehát, hogy ez esetben is csak egy balliberális választási projektről volt szó, amit a a baloldal kampányára különböző külföldi szervezeteken keresztül érkező négymilliárd forintból pénzelhettek.
Egyebek mellett erre utal, hogy a Nemzeti Információs Központ jelentése szerint a Bajnai Gordon nevével fémjelzett, külföldről pénzelt DatAdat-csoport partnerei között feltűnt Juhász KözösÜgyünk Nonprofit Kft.-je is, amely a Nerpédia Facebook-hirdetéseit, illetve Juhász Péter videóinak népszerűsítését fizette.
Egyébként Juhász Péter személyesen is kivette a részét a szivárványkoalíció kampányából, hiszen hosszabb interjút készített Márki-Zay Péterrel, a baloldal közös miniszterelnökével annak előválasztási győzelmét követően.
A tavalyi évet mínusz 107 millió forint adózott eredménnyel záró céget emellett az is a Bajnai-körhöz köti, hogy online elérhetőségeként kezdetben az [email protected] címet adták meg, amely cím a DatAdat-csoporthoz köthető Molnár István egy másik vállalkozásánál, a FairPension Kft.-nél is megtalálható a cégadatbázisban.
A tulajdonos neve onnan lehet ismerős, hogy Molnár szintén tulajdonolja az EagleEye Marketing Kft. nevű céget, ahol az EzaLényeg nevű lejáratóoldal kapcsán ismertté vált Páva Zoltán az ügyvezető.
Az EagleEye Marketing rendszeresen kap sokmilliós megbízásokat Gyurcsány Ferenc parlamenti frakciójától.
Címlapfotó: MTI/Bruzák Noémi

„Úgy nyerjen a Tisza választást Magyarországon, ahogy az ukránok visszafizetik a kölcsönt”

Tarr Zoltán is rövid pórázon, a Hír TV-nek adott interjúját biztonsági emberek szakították félbe

Míg Orbán Viktor telt házzal, addig Magyar Péter pár száz lézengővel zárta az évet

Ha nincs Fidesz, nincs parti, üzente a kormányfő

Orbán Balázs: Brutális telt ház a háborúellenes gyűlésen, a magyarok egységesen utasítják el a háborút!

Újabb szánalmas hazugságon kapták Magyar Pétert

Minden pálya hazai pálya: Orbán Viktor és Lázár János együtt tartott Lázárinfót a szegedi háborúellenes gyűlésen

Magyar Péter akkora öngólt lőtt, hogy a Holdról is látszik

Szegeden gyűltek össze azok, akiket összeköt a hazaszeretet és a tenni akarás + videó

Figyelemfelkeltő kampányt indított a Nemzeti Ellenállás Mozgalom a Tisza adóterveiről

Dugig megtelt a Pick Aréna, a legnagyobb háborúellenes gyűlést tartják Szegeden

Megkezdődött a háborúellenes gyűlés Szegeden