Legnézettebb műsorok
A 2023-as év legnézettebb műsora a március 12-én adásba került Zsákbamacska nyitóepizódja volt 1,3 milliós átlag nézettséggel (AMR) a teljes lakosság körében.
Az év legnézettebb filmje a 18-59 évesek körében a TV2-n, december 24-én Szenteste vetített Reszkessetek betörők! című film volt.
A kábelcsatornák tekintetében a 2023. január 1-jén, Mozi+-on sugárzott Halálos iramban: Hobbs & Shaw című akciófilm nyerte el a legnézettebb műsor címet a 18-59 évesek körében.
Általánosságban elmondható, hogy a legmagasabb nézettségi eredményeket a saját gyártású műsorok hozták 2023-ban is.
A TV2-n 2023. szeptember-december időszakban főműsoridőben adásba került összes saját gyártású szórakoztató műsor idősávja legnézettebbje lett a 18-59 éves korcsoportban. Ez azt jelenti, hogy A Nagy Ő, az Ázsia expressz, a Dancing with the Stars, a Farm VIP, a Kőgazdag fiatalok, a Mutasd a hangod!, a Párharc, a Séfek séfe, a Szerencsekerék és a Sztárban sztár leszek! sem találtak legyőzőre a szezonátlagokat tekintve.
A TV2 infotainment programjai közül a Mokka és a Mokkacino továbbra is őrzik vezető pozíciójukat, és az előző évekhez hasonlóan 2023-ban is jelentős fölénnyel lettek idősávjuk legnézettebb műsorai mindhárom kiemelt korcsoportban.
A 18 órakor kezdődő esti Tények a teljes lakosság tekintetében, illetve a 18-49 évesek körében lett idősávja legnézettebb műsora, míg a Tények Plusz mindhárom kiemelt korcsoportban nyerte az idősávját 2023-ban.
Decemberi nézettségi adatok
Az év utolsó hónapjában is a TV2 végzett az első helyen a csatornák nézettségi versenyében, és ennek köszönhetően a hirdetők számára kiemelten fontos szeptember-december időszakban minden hónapot megnyert a 18-59 évesek körében, teljes napon és főműsoridőben egyaránt.
Decemberben ért véget a Farm VIP 2023-as évada, amely magabiztosan nyerte az idősávját. A döntő adás 941 ezres átlag nézettséget (AMR) ért el a teljes lakosság körében.
Az ünnepi időszakban gazdag filmkínálattal találkozhattak a nézők, a Szenteste adta az év legnézettebb filmjét (Reszkessetek betörők!, TV2), ráadásul az év utolsó 9 napját vizsgálva a Mozi+ és Moziverzum is kiemelkedően magas nézői részesedést ért el teljes napon (5,3% és 1,5% SHR) (A18-59).
Digitális média*
A TV2 Média Csoport a digitális területen legyőzte versenytársait. A tavalyi évben több mint 90 millió videóindítással messze felülmúlta a konkurens platformok eredményeit.
A legerősebb hónapban 15 milliónál is többször kattintottak a felhasználók a videókra. A legnézettebb napon 1 328 143 videóindítást generáltak a nézők.
A legnépszerűbb műsor a Dancing with the Stars volt, ami több mint 7,5 millió videóindítást generált. A Sztárban Sztár formátuma tavasszal és ősszel (ekkor a Sztárban Sztár leszek! volt műsoron) összesen több mint 11 millió videóindítást ért el.
A hétvégi showműsorok mellett remekül teljesített A Nagy Ő, közel 5 millió videóindítással büszkélkedhetett, a legjobb napon az érdeklődők félmilliónál is többször játszották le a reality videóit.
A szeptember 18-tól október középéig futó Kőgazdag fiatalok – Rich Kids Hungary online oldalról sok fiatalt bevonzott, így a műsor kapcsán a videóindítások 26%-át a 18-29 éves korosztály hozta, közel negyedét (22%) pedig a 30-39 éves korcsoport.
A TV2 online platformja a TV2 Play egyre népszerűbb, a felhasználóbarát felületre már több mint 1,6 millióan regisztráltak.
A tavalyi évben a sikerek mellett a fejlesztések sem maradtak el, a TV2 Play Zéró elindulásával az előfizetők reklámmegszakítás nélkül nézhetnek meg videókat, és a TV2 Play felhasználói az eddigi webes, Android és IOS applikációs elérhetőség mellett már két tv-alkalmazáson (Magyar Telekom és Vodafone rendszerén található) is megnézhetik a műsorokhoz kapcsolódó videókat.