Az elmúlt hetekben, hónapokban Magyar Péter intenzív országjárást hajtott végre. Az újdonsült politikus hozzávetőlegesen százhetven településen bukkant fel, tartott beszédet. Arról még nincsenek pontos információk, hogy ez a mindenképpen komoly anyagi, logisztikai hátteret igénylő demonstrációsorozat mennyibe került, de a piaci viszonyokat szem előtt tartva egyértelműen kijelenthető, hogy több száz millió forintról beszélünk.
Bár Magyar Péter többször elmondta, hogy nyilvánosságra fogja hozni a vagyonnyilatkozatát, ezt máig nem tette meg. Mellesleg nehezen elképzelhető, hogy a Tisza Párt vezetője a saját pénzéből kampányolna, így ez a dokumentum ebből a szempontból nem is érne sokat.
De vegyük sorra, hogy mi is szükséges egy ilyen hosszú, mozgalmas kampányhoz! A finanszírozók mellett egyrészt szükség van egy bizalmi emberekből álló stábra, amely kijelöli a célállomásokat, a különböző települések adottságait feltérképezve sorvezetőket, felkészítő anyagokat készít, és nem utolsósorban leszervezi a rendezvényeket Magyar Péter számára.
Emellett mindenképpen működtetni kell az informatikai hátteret, elő kell teremteni a technikai feltételeket, az áramellátást, valamint gondoskodni kell a rendezvények biztosításáról. Ezenkívül fizetni kell a saját fotóst, videóst, személyi védelmet.