A 18-59 évesek körében 2015 novembere óta nem volt ilyen magas havi átlagban a műsor nézői részesedése. A Tények Plusz szintén kiemelkedő teljesítményt nyújtott, hiszen májusban átlagosan több néző kísérte figyelemmel, mint a fő konkurens RTL Klub azonos idősávját. A főcsatorna reggeli magazinműsora, a Mokka az év előző hónapjaihoz hasonlóan májusban is sikeresen megvédte pozícióját és továbbra is idősávja legnézettebb műsora mindhárom kiemelt korcsoportban.
"Végtelenül büszke vagyok az elért eredményekre. Kitartó csapatmunka, szakmai tudás, innovatív gondolkodás és összetartás - ez a mi titkunk. Megállíthatatlanok vagyunk, nagyon sok újdonságot tervezünk, hogy a vezető pozícióinkat ne csupán megtartsuk, de még tovább növelni is tudjuk. Én állandó versenyben vagyok, amit a kollégáimra is átragasztottam, úgyhogy megyünk előre mint a gőzhenger!" – nyilatkozta a sikerekről Szalai Vivien, a TV2 hírigazgatója.
A csatorna sikereihez továbbra is jelentősen hozzájárulnak a hétköznap és vasárnap esténként sugárzott saját gyártású műsorok. Május 9-én elindult a Drágám, add az életed! negyedik évada, ami idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében, így az átlag 13,4%-os nézői részesedéssel az RTL Klub azonos idősávját 0,6 százalékponttal múlta felül (RTL Klub: 12,8%).
A csatorna most vasárnap búcsúzó fikciós sorozata, a Pepe májusban újra idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban. Emellett, a három kiemelt korcsoportban a vígjátéksorozat minden egyes epizódját többen nézték, mint az RTL Klub azonos idősávját.
A két fő kereskedelmi csatorna után májusban teljes napon és főműsoridőben is, a 18-59 és a 18-49 éves korcsoportban április után ismét a legnézettebb kábelcsatorna lett a Mozi+.
A sikeres műsorainak köszönhetően teljes napon májusban is a TV2-t választotta a legtöbb néző mindhárom kiemelt korcsoportban, emellett a kábelportfólió és a TV2 Csoport szintén sikeresen megőrizte piacvezető pozícióját. Ugyanakkor a májusi teljesítménye alapján a TV2 Csoport a 18-59 évesek körében és a teljes lakosság tekintetében főműsoridőben is piacvezető lett.